[6n] Wtyczka SPRISKIWACZY. - Odświeżenie TEMATU!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

[6n] Wtyczka SPRISKIWACZY. - Odświeżenie TEMATU!

Post autor: matthew91 »

Witam,
Potrzebuję zdjęcie wtyczki, którą się podłącza do silniczka zbiornika płynu sprysków. Dobrze by było gdyby na zdjęciu były też kolory kabli, a jeżeli ktoś jeszcze opisze te kolory to już w ogóle rewelacja.

Pozdr
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2014, 21:34 przez matthew91, łącznie zmieniany 1 raz.
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""P3C1U""]http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6fdccdee1a

TO NA 99% TA[/quote]
nie do końca, w zależności od rocznika to były jeszcze takie
https://picasaweb.google.com/1151209105 ... 9138810642
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

Panowie dzięki!
Jabolek ja mam rocznik 98 i silnik 1.4 16v rozumiem, że to będzie ta wtyczka z Twojego foto?
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""matthew91""]Panowie dzięki!
Jabolek ja mam rocznik 98 i silnik 1.4 16v rozumiem, że to będzie ta wtyczka z Twojego foto?[/quote]

W Polo po małym lifcie(czyli od mniej wiecej połowy '97) były już wtyczki zaokrąglone.
Kolor przewodów to Zielony i Zielony z czerwonym paskiem

Obrazek
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

[quote=""krzychu20""][quote=""matthew91""]Panowie dzięki!
Jabolek ja mam rocznik 98 i silnik 1.4 16v rozumiem, że to będzie ta wtyczka z Twojego foto?[/quote]

W Polo po małym lifcie(czyli od mniej wiecej połowy '97) były już wtyczki zaokrąglone.
Kolor przewodów to Zielony i Zielony z czerwonym paskiem

Obrazek[/quote]

Dzięki!
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

Panowie odświeżam temat, bo taka sytuacja.
Wtyczka z Waszych zdjęć się zgadza (zaokrąglona) jednak kolory kabelków się nie zgadzają, a są one takie:
-brązowy z białym (lub żółtym :P )
-niebieski z czerwonym
Obrazek

a nie tak jak napisaliście zielony i zielony z czerwonym.

i teraz pytanie, bo silnik siedzi w 2f'ie, więc chcę połączyć nową wiązkę, ze starą wtyczką od sprysków, a tu z kolei kolorki mam takie:
-zielony z czerwonym
-niebieski z brązowym
Obrazek

ma ktoś wiedzę, co jest co?
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Podłącz na chybił trafił najwyżej jak dasz spryskiwacz do przodu to poleci ci na tylną szybę . Działa to na zasadzie że pryskasz na przód na kablu1 masz + a na drugim - a spryskujesz tył na kablu 1 - a kablu 2 +
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

[quote=""Michał88""]Podłącz na chybił trafił najwyżej jak dasz spryskiwacz do przodu to poleci ci na tylną szybę . Działa to na zasadzie że pryskasz na przód na kablu1 masz + a na drugim - a spryskujesz tył na kablu 1 - a kablu 2 +[/quote]

aa to cenne info, tak podejrzewałem, że skoro nie ma jednego konkretnego brązu, to pewnie jedno jest na przód a drugie na tył, ale wolałem się upewnić, żeby niczego nie spalić ;) dzięki spróbuje jak mówisz, a na tyle i tak sprysku nie mam :P
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

[quote=""Michał88""]Podłącz na chybił trafił najwyżej jak dasz spryskiwacz do przodu to poleci ci na tylną szybę . Działa to na zasadzie że pryskasz na przód na kablu1 masz + a na drugim - a spryskujesz tył na kablu 1 - a kablu 2 +[/quote]

niestety nie działa :/ nie wiem co jest przyczyną, ale nawet na krótko połączyłem i nic...
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Może to nie ta wtyczka albo sprawdź miernikiem czy jest napięcie po włączeniu spryskiwacza
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

[quote=""Michał88""]Może to nie ta wtyczka albo sprawdź miernikiem czy jest napięcie po włączeniu spryskiwacza[/quote]

Dzisiaj już mnie się nie chcę, ale sprawdzę kontrolką chociaż jutro.
Wtyczka raczej ta bo jest ona nietypowa, no chyba, że jest 6n druga taka do czego innego?
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

No i jednak się okazało, że mimo wszystko mam starą wtyczkę (nie zaokrągloną).
Obrazek

Wtyczka znaleziona i nawet działa, i to jeszcze jak. Działa tak dobrze, że aż przestać nie chcę :D
Jak wspominałem wcześniej silnik siedzi w 2f'ie, wiązka na silniku razem z kompem jest od 6n i jest łączona z wiązką 2f'a w minimalnej ilości punktów (np. światła).
Jednak nawet wtyczki do przełączników przy kierownicy są ori z 6n (taki vw, że dużo wtyczek z 2f'a jest takich samych jak w 6n).

Problem jednak polega na tym, że silniczek sprysków dostaje cały czas prąd i non stop chodzi, sikając wodą. Narazie to rozłączyłem.
Ma ktoś jakiś pomysł, dlaczego tak się dzieje? Różne przełączniki przy kierownicy, czy coś innego?
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
Awatar użytkownika
matthew91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 12 sty 2010, 20:40
Lokalizacja: P-Ń City
Kontakt:

Post autor: matthew91 »

Ok temat załatwiony.
Popierdzieliłem jednak wtyczki, która dawała plus po zapłonie i znalazła się ta właściwa. Jednak tak jak koledzy wcześniej pisali - zaokrąglona - zielony i zielony z czerwonym.

Pozdr
my love\'s car, my lover\'s music.
http://www.mpicture.lens.ph

[size=12px]http]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”