Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

[quote=""Artpolo""]gti21 to nie do końca tak, że sprzedać/kupić. Co byś np. polecał?[/quote]

seat ibiza/cordoba TDI 110km + ewentualnie jakiś soft nowy i jest 140km
audi a3 1.8 T
to tylko przykłady :grin:
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

gti21 2.0 TSFI 250KM baza nadal w polo :grin: - mam syndrom "Boba budowniczego". Kupić to nie sztuka.
seat to nie polo, audi to nie polo no i co to jest 110 czy 130 w audi - to TDI zbędę milczeniem?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

taaa.... kupić ibize 110km afn i pobawić się troche i to się będzie dobrze odpychać od asfaltu.
Poniżej na filmiku dam przykład jak chodzi 1.9 TDI 110km po lekkich modyfikacjach w dużo cięższej budzie niż seat
http://www.youtube.com/watch?v=S7ehG86X ... annel_page

Ps. ten passat miał wtedy 172 KM a teraz ma wymienione kilka rzeczy i po strojeniu ma być ok 220KM :grin:
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Działaj ze swoim 1.6. Ja mam obecnie jakies 95KM/155nm (szacowane bo ostatnio hamowane było 89/153 a teraz auto odpycha sie sporo lepiej). Pola 100kmh robi w około lub ciut poniżej 10s i przy dobrym wietrze stawia 200kmh. A mam zrobione...praktycznie nic ;) . Jedynie niezły dolot i usunięty katalizator (choć auto juz w serii musiało mieć gratis bo nadzwyczaj dobrze jeździło). Przy zainwestowaniu w dobry wydech, zrobieniu głowicy z jakims ostrzejszym wałkiem i programem do tego mysle, że 110KM by pękło. Niby to niedużo, ale koszta nieporównywalne do swapa i nie tak ryzykowne konstukcyjnie.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Borek w swoim silniku nic nie ruszam gdyż jest on na wylocie i ma po prostu dojeździć do odpowiedniego momentu.
Silniczek pracuje perfekcyjnie.
Opracowuję inny concept.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Palozz
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:26
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Palozz »

Borek to jest faktycznie dobra opcja. ale koszta... nie wiem czy bardziej sie opłaca. Mam doświadczenie z podrasowaniem Cinquecento 900. Z kumplem jezdze w KJS owym CC i gość wyłożył na silnik i skrzynie ok 4000zł. Wszystko na nowych cześciach. Prawdą jest ze CC jest teraz potworem i jedną z najszybszych 900 w polsce. Pozatym dłubane silniki troche tracą na trwałości. Pomyśle nad tym bo wiedze ze nasze silniczki są łatwo "dłubalne" skoro osiągnełeś taki wynik:)

-- Czw Wrz 03, 2009 5:13 pm --

Borek to jest faktycznie dobra opcja. ale koszta... nie wiem czy bardziej sie opłaca. Mam doświadczenie z podrasowaniem Cinquecento 900. Z kumplem jezdze w KJS owym CC i gość wyłożył na silnik i skrzynie ok 4000zł. Wszystko na nowych cześciach. Prawdą jest ze CC jest teraz potworem i jedną z najszybszych 900 w polsce. Pozatym dłubane silniki troche tracą na trwałości. Pomyśle nad tym bo wiedze ze nasze silniczki są łatwo "dłubalne" skoro osiągnełeś taki wynik:)
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head

Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Palloz ja mysle, że do 30% zwyzka mocy mu specjalnie nie zaszkodzi. To są silniki z ery pancernych niewysilonych motorów VW, które przeżyją wszystkie nowoczesne ekologiczne wydumki. Kumpel z Płocka doszedł w ibizie 1.4 60KM do 104KM :shock: , auto ma przejechane grubo ponad 200tyś do tego właściciel ma ksywke "Mr odcina" więc możesz sie domyślić jak auto jest jeżdzone ;) i nic mu nie dolega. Dłubanie wolnossaka zawsze będzie drogie i zwykle pierwsze konie zyskasz bardzo łatwo (jak ja) ale potem walka o każdy następny bedzie duuzo kosztować
Awatar użytkownika
Palozz
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:26
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Palozz »

Własnie... o co chodzi z tym "fabrycznym gratisem" ? Słyszałem gdzies ze AEE mają w rzeczywistosci wiekszą moc niz katalogowe 75kucy.
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head

Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

bo mają ze względu na niższe podatki są opisane jako 75 ale zazwyczaj mają trochę więcej, tutaj już każdy egzemplarz indywidualnie,
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

ja osobiscie tez sie juz nastawilem na montaz standardowego silnika i dlubanie przy nim jesli mi bedzie znow za malo mocy. W moim przypadku ze wzgledu ze przesiadam sie z AEV skok na AEA przez pewien czas bedzie mi sie dobrze jezdzilo, a co za tym idzie bede mial troche wiecej czasu na zebranie kasy na dolot i planowanie glowicy :-)
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Witam.Mam takie pytanie czy ten silnik 1.6 101KM(link ponizej) da sie zamontowac w polo 6N?Polo kolo rozrzadu ma lape u gory w tym jej niema.Czy wejdzie wogole?A jesli tak to co ze skrzynia?
http://moto.allegro.pl/item761756414_si ... ancja.html
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""MICHAL""]Polo kolo rozrzadu ma lape u gory w tym jej niema.[/quote]

bo w silniku z aukcji jest belka z przodu i tam jest poducha(golf3 ibiza cordoba classik miały takie mocowanie silnika )
w cordobie i polo classiku były te silniki mysle ze jest szansa zeby to smigało w 6n
jak w kazdym swapie bedzie troche kłopotów,ale mysle zxe temat do ogarniecia
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

A czy ta belke da sie adoptowac z ibizy albo clasica?A co ze skrzynia? z 1.4 mogla by niewytrzymywac tak?
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Ibiza/classic mają większą komorę silnika niż 6n i chyba większy rozstaw osi więc będzie dłubanie.
Jak 2.8 VR6 włazi pod maskę 6n to 1.6 przy tym to pikuś. Pan Pikuś :grin:
A takle serio to dłubania trochę będzie - ten 1.6 jest wyższy niż niż 1.6 montowane seryjnie w 6nkach więc trzeba będzie miejsce wygospodarować, łapy podorabiać. Ze skrzynią nie wiem czy ta z 6n może zostać?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”