Obroty... 1.4 1996 r

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
skubbi
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:51

Obroty... 1.4 1996 r

Post autor: skubbi »

Witam.
Poniżej dołączam fotki obrotomoerza na zimnym silniku i ciepłym. Oceńcie czy nie są za wysokie. Bede wdzieczny.
Autko w cyklu miejskim pali 7,8-8,5 litra/ 100 km - sporo krótkich odcinków na zimnym silniku ( droga do pracy ).

zimny http://img12.imageshack.us/img12/7547/70380103.jpg

ciepły http://img12.imageshack.us/img12/2194/dsc00172sph.jpg

Zastanawiam sie nad montażem gazu.. jak sie spisuje w tych silnikach ? Przebieg 133 tys oryginalny.
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

ja mam takie same obroty na cieplym i na zimnym silniku tak mialem ustawione od poczatku jak kupilem pytalem mechanika czy dobrze on mowil ze tak ma byc.
Awatar użytkownika
Atrax
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Post autor: Atrax »

Obroty mają być tak ustawiony by silnik nie telepotał i aby nie za dużo palił :) Czyli 900-950
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.
s
skubbi
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:51

Post autor: skubbi »

hmm czyli wszystko z nimi ok ?
A na zimnym nie powinno byc wiecej troszke ? U mnie raczej jest tyle samo co na cieplym
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

ja czy cieply czy zimny mam tyle samo co ty tak mechanik powiedzial ze ma byc bo tez mnei to dziwilo a jak odpale to nawet niem nietelepie ani nic takze jest wszystko ok o obroty sie nieboj a o gaz no ja nigdy nie zagazuje autka ;P
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Moim zdaniem wszystko jest OK. Ja mam je tak samo ustawione.
Swoją drogą spalanie też masz poprawne.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

no mi spalanie w cyklu miejskim wychodzi mniejsze bo jakies 7,3 -7,5 L a na trasie schodze tak do 6,5-6,7L ja ze swojego polowagona jestem zadowlonony zajebiscie ;P chodzi sprzecik elegancko :Pi duzo tez niepali:P
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

[quote=""Atrax""]Obroty mają być tak ustawiony by silnik nie telepotał i aby nie za dużo palił :) Czyli 900-950[/quote]

Jest możliwość ustawienia obrotów? Gdzie? tak żeby nie trzęsło całym autem?
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

mechanik ci ustawi obroty najlepiej bo sam to nie ustawisz raczej
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""Rafals""][quote=""Atrax""]Obroty mają być tak ustawiony by silnik nie telepotał i aby nie za dużo palił :) Czyli 900-950[/quote]

Jest możliwość ustawienia obrotów? Gdzie? tak żeby nie trzęsło całym autem?[/quote]

A ja dodam że należało by podmienić nowy aku na próbe i sprawdzić,ja miałem u kolegi taki
problem z tz telepaniem na wolnych obrotach przy zapalonych światłach oraz z obrotami i
okazało sie że aku był już jedną klemą na złomowisku choć jeszcze kręcił ale wydajność
prądowa już była mała i wtedy podmieniliśmy z moim problem ustał w jego samochodzie
jego aku w moim też miał problem więc żeby usunąć te telepanie,drżenie auta musi se
wymienić aku odpowiedniej pojemności żeby go naładował alternator aby włączenie świateł
czy wspomaganie w zakręcie,naciśnięcie hamulca nie powodowało tego drżenia.No i oczyszczenie wszystkich kontaktów aku + i do masy oraz linka,taśma między silnikiem a karoserią.
Co do LPG to tu:
viewtopic.php?f=13&t=6424
viewtopic.php?f=20&t=4565
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 19:20 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

?? pierwsze słyszę że w poli 1,4 ustawia się obrotki? w eTechu było napisane że brak regulacji.
co najwyżej to adaptacja przepustnicy po jej wyczyszczeniu, nie ma tam żadnej śrubki do regulacji wolnych obrotów...
No chyba że VAGiem coś się tam da namodzić w wartościach pewnych kanałów, ale nie wiem.
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”