patyczak0r ale się nie złamie
Dobra no to reaktywacja, tematy nie umarł, polowagen też jeszcze dycha
Po przewiezieniu na prawym po Kielcach przez Mateusza (dzięki wielkie):
http://www.youtube.com/watch?v=a4AkDdYNFp8
Pasja wróciła

W dodatku zostałem zmotywowany po jeździe testowej słowami iż polowagen zap...a lepiej niż 206 z filmu powyżej

Na kielce trafiałem potem jeszcze potem parokrotnie ale w charakterze widza.
Po przeglądzie auta okazało się że mocowanie fotela trzeba zrobić "po Bożemu", dlatego zabrałem się za cięcie metalu i krzesanie iskier :diabelski_usmiech
Zgodnie z wytycznymi załącznika J sięgnąłem po 3 mm stali w postaci kątownika, w seryjnych prowadnicach do fotela powycinałem miejsca na kątowniki, tak że jedną płaszczyzną wsuwają się w nie, a od góry opierają się płasko na nich, przymiarki:
Aby być w pełni w zgodzie z załącznikiem J mocowanie powinno mieć stopki i być przykręcane dodatkowo 4 śrubami ale jako że nie planuję zabaw w RPP ani tym podobnych więc postawiłem na rozwiązanie solidne (mocowanie szyn w czterech miejscach, do prowadnic i do budy) choć nie dokładnie zgodne z zał J.
Z braku odpowiedniego sprzętu i umiejętności poprosiłem znajomego o przyspawanie poprzeczek:

Trzyma to naprawdę mocno, przy moich 100 kg stawałem na poprzeczkach i nic się nie działo
Następnym tematem był zakup szyn do mocowania, długością podpasowały mi jedne:
http://allegro.pl/mocowania-mocowanie-f ... 64159.html
Wykonanie super, szczerze polecam. Niestety z racji tego że mój fotel ma mocowania dolne musiałem je trochę skrócić i wywiercić nowe otwory pod mocowanie fotela:
Na końcu pozostało żmudne wiercenie dziur po mocowania szyn:
Śruby tak jak przykazano 8mm, twardość 12,9. Fotel ma teraz 4 punkty mocowania zamiast fabrycznych 3, jest niżej oraz kierownica znajduje się wreszcie w osi fotela.
Całość trzeba zabezpieczyć i pomalować.
Kolejne zakupy związane z bezpieczeństwem również zostały poczynione:

Kupione u Rallydragon z Krakowa - serdecznie polecam (dobre ceny i super obsługa).
Z braku prawie 300 zł na OMP star, wybór padł na:

Rocc by Buse, model Jet Classic, rozmiar XL co najważniejsze homologacje E ma

Kupiony u
http://www.rider.com.pl/pl, których również serdecznie polecam (dobre ceny i super obsługa).
Do zrobienia są hamulce na przodzie bo z racji długich przestojów na obecnych tarczach i klockach jazda to
I teraz pytanko - czy pod zacisk VWII mogę w miejsce tarcz 239x18mm założyć 239x20 z cieńszymi klockami? W 239x20 i tarcze i klocki są wyraźnie tańsze? Tak wiem, kiedyś w końcu zrobię swapa na 256 ;P
A teraz NAJWAŻNIEJSZE - małżonka przekonana do startu, czyli plan jest taki by w 2014 r pojawić się na torze kielce
