Auto świeżo po wymianie tulei tylnej lewej i prawej wahacza przedniego, oraz obu łożysk przednich (huczały już niemiłosiernie). Polówka ściąga w prawo, trzeba kontrować kierownicą w lewo, najbardziej dokuczliwe i odczuwalne przy jeździe na wprost, oraz przy ruszaniu - dodawanie gazu . Czy wystarczy zrobić zbieżność, czy konieczne jest też ustawienie geometrii?
[quote="krzychu20"][quote="raf7"][quote="krzychu20"]było o tym.
Geometria, bo do wymiany łożysk były odkrecane zwrotnice od amora więc kąty też sa przestawione[/quote]
czyli zbieżności nie trzeba, tylko kompletna geometria się kłania. Dzięki[/quote]
kompletna geometria to ustawienie zbieżności i katow :roll:[/quote]
A czy zużyta tuleja tylnej belki (akurat prawa strasznie skrzypi, szczególnie na zakrętach i na nierównościach, lub jak się bujnie nadwozie to ją słychać) może mieć wpływ na prowadzenie auta (uciekanie)?
Tył nie ma bezpośredniego wpływu na prowadzenie bo to jest belka. Co innego jak masz zawieszenie wielowahaczowe.
Oczywiście to nie znaczy że jak skrzypi to nie trzeba wymienić ;-)