[6N] po wymianie tulei ściąga?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

[6N] po wymianie tulei ściąga?

Post autor: raf7 »

Auto świeżo po wymianie tulei tylnej lewej i prawej wahacza przedniego, oraz obu łożysk przednich (huczały już niemiłosiernie). Polówka ściąga w prawo, trzeba kontrować kierownicą w lewo, najbardziej dokuczliwe i odczuwalne przy jeździe na wprost, oraz przy ruszaniu - dodawanie gazu . Czy wystarczy zrobić zbieżność, czy konieczne jest też ustawienie geometrii?
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

było o tym.
Geometria, bo do wymiany łożysk były odkrecane zwrotnice od amora więc kąty też sa przestawione
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

[quote="krzychu20"]było o tym.
Geometria, bo do wymiany łożysk były odkrecane zwrotnice od amora więc kąty też sa przestawione[/quote]

czyli zbieżności nie trzeba, tylko kompletna geometria się kłania. Dzięki
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote="raf7"][quote="krzychu20"]było o tym.
Geometria, bo do wymiany łożysk były odkrecane zwrotnice od amora więc kąty też sa przestawione[/quote]

czyli zbieżności nie trzeba, tylko kompletna geometria się kłania. Dzięki[/quote]

kompletna geometria to ustawienie zbieżności i katow :roll:
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

[quote="krzychu20"][quote="raf7"][quote="krzychu20"]było o tym.
Geometria, bo do wymiany łożysk były odkrecane zwrotnice od amora więc kąty też sa przestawione[/quote]

czyli zbieżności nie trzeba, tylko kompletna geometria się kłania. Dzięki[/quote]

kompletna geometria to ustawienie zbieżności i katow :roll:[/quote]

zrozumiałem, jasne! :good:
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

A czy zużyta tuleja tylnej belki (akurat prawa strasznie skrzypi, szczególnie na zakrętach i na nierównościach, lub jak się bujnie nadwozie to ją słychać) może mieć wpływ na prowadzenie auta (uciekanie)?
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

Tył nie ma bezpośredniego wpływu na prowadzenie bo to jest belka. Co innego jak masz zawieszenie wielowahaczowe.
Oczywiście to nie znaczy że jak skrzypi to nie trzeba wymienić ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”