[9N] wszystko o Polo 1.4 TDI 51kW (2008)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sonia
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2013, 11:33

[9N] wszystko o Polo 1.4 TDI 51kW (2008)

Post autor: sonia »

Witam,

Chciałabym się dowiedzieć jakie czynności muszę wykonać, co wymienić, sprawdzić po przejechaniu 90.000 km?
Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

[quote="sonia"]Witam,

Chciałabym się dowiedzieć jakie czynności muszę wykonać, co wymienić, sprawdzić po przejechaniu 90.000 km?[/quote]

rozrząd
Awatar użytkownika
piotrek1993
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 224
Rejestracja: 29 lis 2011, 19:47
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: piotrek1993 »

Przegląd zawieszenia
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Olej i filtry
s
sonia
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2013, 11:33

Post autor: sonia »

Oryginalny rozrząd ile będzie mnie kosztował? Olej i filtry wymieniam co 15.000 km a jeżeli chodzi o zawieszenie to chyba narazie jest ok.
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Ostatnio za ori rozrząd z pompą płaciłem 700 PLN. Wymieniłem sam więc 200-300 PLN zostało w kieszeni przy okazji wymieniłem , z racji przebiegu (185 kkm ) łańcuch napędu wałka wyrównoważającego i pompy oleju wraz napinaczem (kolejne 300 PLN).
Lenistwo drogą do postępu
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

W silnikach z pompowtryskiwaczami od 2007 roku wymiana rozrządu przysługuje po 150 tys. km.
Tutaj macie wypis z elsy dotyczącą częstotliwości wymiany rozrządu. Jeżeli jest to rozrząd jeszcze fabryczny, to można z tym jeszcze poczekać, ale decyzja należy do ciebie.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
s
sonia
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2013, 11:33

Post autor: sonia »

Rozrząd jest fabryczny i w książce serwisowej sprawdziłam to faktycznie jest po 150kkm dla 3-cylindrowego silnika TDI, także myślę, że jeszcze poczekam troszkę a gdzie znajduję się kod literowy silnika?
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Kod silnika znajdziesz na górnej osłonie pasa rozrządu , w bagażniku na wlepie lub w książce serwisowej, taka sama wlepa jak w bagażniku.
Twój silnik ma 51 KW, kod jego to BNM, lub BWB, z tym, że BNM jest bez filtra cząsteczek stałych (DPF)
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

[quote="Stanley"]Kod silnika znajdziesz na górnej osłonie pasa rozrządu , w bagażniku na wlepie lub w książce serwisowej, taka sama wlepa jak w bagażniku.
Twój silnik ma 51 KW, kod jego to BNM, lub BWB, z tym, że BNM jest bez filtra cząsteczek stałych (DPF)[/quote]

potwierdzam, identyczny silnik jak mój
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”