ja mu w gaz, a on zgasł...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Elec
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lip 2009, 20:46
Lokalizacja: Zamość

ja mu w gaz, a on zgasł...

Post autor: Elec »

Mam problem z polo 1.6 benzyna '98. Rano pali bez problemu za pierwszym, ale jak niedelikatnie dam gazu lub chcę ruszyć na niedużych obrotach to gaśnie (nie ma siły). Jak minutę, dwie pochodzi to jest OK. Auto niedawno kupione, wymieniłem przewody WN, świece, kopółkę, palec, rolkę i pasek rozrządu. Po wymianach sytuacja bez zmian. Kolega powiedział że to przepływomierz. Czasem chyba też jakby więcej palił... Z góry dzięki za pomoc
m
michalo30
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 60
Rejestracja: 22 lis 2008, 7:54
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: michalo30 »

A kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeżeli chodzi o przepustnice też jest to mozliwe, sprawdz najpierw filtr a potem przepustnice, pozdrówki :acute:
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Skąd jesteś?
Podjedź na VAG'a. Może tam coś będzie widać.
Jakie masz oznaczenie literowe silnika?
Przed wymianą też tak gasł?

Cooyon.

Ps.:
[quote=""michalo30""]...jeżeli chodzi o przepustnice...[/quote]
Kolega nie pisał nic o przepustnicy tylko o przepływomierzu.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
m
michalo30
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 60
Rejestracja: 22 lis 2008, 7:54
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: michalo30 »

sorki ze przekrecanie ....
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Moje pytanie jest takie czy w polo 1.6 benzyna '98 jest przepływomierz i gdzie on jest zabudowany ?
Awatar użytkownika
Elec
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lip 2009, 20:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Elec »

Jestem na urlopie i rzadziej siadam do komputera, wymieniłem w serwisie filtr paliwa i jest gorzej (czyżby odwrotnie założony?) na starym podobno nie było oznaczenia kierunku przepływu... na dodatek jest to nowszy typ filtru niż to wynika z katalogu jaki Panowie mają w serwisie, miał być na zaciski a jest na plastikowe zatrzaski. Czy można jakoś doszukać się w którym kierunku płynie paliwo?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""Elec""]Czy można jakoś doszukać się w którym kierunku płynie paliwo?[/quote]
na filtrze paliwa jest strzałka w ktora strone paliwo powinnno przeplywac przez filtr :)

oczywiscie kierunek to ze zbiornika w strone silnika
Awatar użytkownika
Elec
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 15 lip 2009, 20:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Elec »

Strzałkę na filtrze to obczajam :-) Chodzi mi o przewody (przypominam że na starym filtrze nie było oznaczenia kierunku), czy można po ich oględzinach sprawdzić który jest z baku, a który jest do silnika? Albo może jest jakiś standard że paliwo płynie np. z prawej do lewej czy coś?

-- Pią Wrz 18, 2009 6:29 pm --

Po dłuższej przerwie pojechałem na VAG-a, z wydruku wynika że prawie wszystko jest OK. Piszę prawie, ponieważ wyskoczył błąd na immo takiej oto treści:
„01176 193
Kluczyk
Nie uprawniony

Układ sterowania silnika
6K0906030A
MARELLI 1AV S019”

Pan mechanik powiedział że może ktoś dorabiał kluczyk. Ale samochód nigdy nie gaśnie mi po kilku sekundach tak jakby zadziałał immo. Gaśnie jak chcę ruszyć na małym gazie lub jak depnę szybciej na pedał gazu. Ale jak popracuje kilka chwil to raz czkawka mu mija a raz nie. Nie ma to również związku z wilgocią, bo są dni że po mocnym deszczu pali i rusza bez problemów. Chyba spróbuję jeszcze czyszczenia przepustnicy. Dalej to już chyba tylko pompa paliwa.

-- Sob Wrz 26, 2009 5:41 pm --

No niestety dzisiaj pierwszy raz nie odjechałem polówką spod bloku... Po uruchomieniu silnika gasła po 5-10 sekundach... Wyglądało jakby pompa paliwa nie dawała rady. Po godzinie kilkukrotnie przekręcałem kluczyk, żeby pompa paliwa sobie pochodziła i o dziwo odpalił!!! Mam słaby akumulator, czy wtedy też samochód może gasnąć niedługo po uruchomieniu?

-- Pon Lis 16, 2009 1:29 pm --

Wyczyściłem przepustnicę oraz silniczek krokowy ale poprawa trwała jeden wieczór. Dałem auto do dobrego warsztatu i oto wyniki: padł czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Po adaptacji przepustnicy wszystko wróciło do normy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”