Strzałkę na filtrze to obczajam

Chodzi mi o przewody (przypominam że na starym filtrze nie było oznaczenia kierunku), czy można po ich oględzinach sprawdzić który jest z baku, a który jest do silnika? Albo może jest jakiś standard że paliwo płynie np. z prawej do lewej czy coś?
-- Pią Wrz 18, 2009 6:29 pm --
Po dłuższej przerwie pojechałem na VAG-a, z wydruku wynika że prawie wszystko jest OK. Piszę prawie, ponieważ wyskoczył błąd na immo takiej oto treści:
„01176 193
Kluczyk
Nie uprawniony
Układ sterowania silnika
6K0906030A
MARELLI 1AV S019”
Pan mechanik powiedział że może ktoś dorabiał kluczyk. Ale samochód nigdy nie gaśnie mi po kilku sekundach tak jakby zadziałał immo. Gaśnie jak chcę ruszyć na małym gazie lub jak depnę szybciej na pedał gazu. Ale jak popracuje kilka chwil to raz czkawka mu mija a raz nie. Nie ma to również związku z wilgocią, bo są dni że po mocnym deszczu pali i rusza bez problemów. Chyba spróbuję jeszcze czyszczenia przepustnicy. Dalej to już chyba tylko pompa paliwa.
-- Sob Wrz 26, 2009 5:41 pm --
No niestety dzisiaj pierwszy raz nie odjechałem polówką spod bloku... Po uruchomieniu silnika gasła po 5-10 sekundach... Wyglądało jakby pompa paliwa nie dawała rady. Po godzinie kilkukrotnie przekręcałem kluczyk, żeby pompa paliwa sobie pochodziła i o dziwo odpalił!!! Mam słaby akumulator, czy wtedy też samochód może gasnąć niedługo po uruchomieniu?
-- Pon Lis 16, 2009 1:29 pm --
Wyczyściłem przepustnicę oraz silniczek krokowy ale poprawa trwała jeden wieczór. Dałem auto do dobrego warsztatu i oto wyniki: padł czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Po adaptacji przepustnicy wszystko wróciło do normy.