[6n2] AVY - dziwne objawy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

[6n2] AVY - dziwne objawy

Post autor: suff »

Cześć,

mam dziwny problem ze swoim GTI i z SakosG40 nie jesteśmy w stanie dojść do tego co się dzieje. Przekopałem już forum w poszukiwaniu informacji, ale to co znalazłem nie pomogło zbytnio:

otóż pojawiają się takie błędy:

Kod: Zaznacz cały

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 036 906 033 D  
   Component: 1.6l/4V SIMOS3  00HS3512
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00788
   WVWZZZ6NZ1Y261496     VWZ1Z0A1315859
2 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
            P0116 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
            P0301 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000


Address 45     -------------------------------------------------------
   Controller: 6N0 951 171 C  
   Component: Innenraumueberw.    0003
1 Fault Found:
01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System
            35-10 - - - Intermittent

Address 46     -------------------------------------------------------
   Controller: 6N0 959 799 B  
   Component: 8T Zentral-SG Komf. 0001
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00788
1 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

objawy:

- zapala się najpierw kontrolka ESP a chwilę później Check Engine. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu gaśnie ESP i czasami także Check Engine
- wypadanie zapłonu zawsze na pierwszym cylindrze w przedziale obrotów 3000-3500 obrotów.
- dławienie
- wszystko dzieje się na rozgrzanym silniku. Po odpaleniu kiedy się jeszcze nie nagrzeje wszystko jest OK.

co sprawdziliśmy:

- czujnik G62 (wymieniony 2x)
- całą wiązkę
- ECU było u magika w poszukiwaniu zimnych lutów
- czujnik położenia wału
- kable WN
- świece
- termostat
- wartości napięć na wszystkich czujnikach odpowiadają książkowym wartościom
- ciśnienie w silniku jest książkowe
- wtryski testowo przełożone z AJV
- cewkę

jeśli macie jakieś pomysły to piszcie ponieważ trzeba tę zagwostkę rozwiązać. Jeśli podmiana cewki na nową nie pomoże to pozostaje doszukiwać się problemu tylko w ECU, a jeśli tak to czy ktoś ma oryginalną mapę AVY? U speców mieli tylko z ARC (czy jest ona taka sama?)
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 15:52 przez suff, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

mi to na cewkę nie wygląda i skoro czujnik zmienialiście do którego się czepia to faktycznie jakby ECU świrowało coś... czyli na razie ustawki na kreskę nie robimy? :P
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

posprawdzaj wszystkie przejscia kabli czujnik-ecu
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Piter, sprawdzone przez Sakosa. Wymiana cewki zapłonowej nie naprawiła objawów. W piątek zakupiłem kompa od AVY na podmiankę i czekam na dostawę (pewnie będzie w środę)
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Wszystkie wtyczki docisniete? :D Kabelki nigdzie nie sa przetarte?
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Marcin, jakbyś nie znał jak pracuje Łukasz. Temat wałkujemy od 2 tygodni i nie możemy dojść do ładu i składu. Wszystkie rzeczy były sprawdzane 2 jak nie 3 razy na częściach z Svena jak i na nowych
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Ja wiem jak pracuje, ale nawet najlepszy moze cos przeoczyc.

Samo ECU podmieniales? Czy tylko obadaliscie zimne luty?
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Marcin, wiem, ale i tak mam zaufanie do pracy Łukasza. ECU będzie podmienione jak poczta przyśle. Nie mieliśmy niestety wersji na podmianę i trzeba było kupić
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

tylko w tym nowym musicie usunac immobilajzer
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

Piter, tak wiem. :amen:
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote="PiterVR6"]tylko w tym nowym musicie usunac immobilajzer[/quote]Możecie mi wyjaśnić w jakim celu, bo nie qmam?
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

Stanley

bo kod immo jest zapisany w ECU, musialby kolega kupic komplet pastylka + ecu + puszka immo
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Dłubię głównie w dieslu, wymieniłem kilka sterów i nigdy nie trzeba było logować się do IMMO lub ECU. Myśle, że w benie jest tak samo, bo instrukcja serwisowa jest jedna dla obydwu typów silnika.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

ECU podmienione. nie naprawiło problemu. Jakieś jeszcze pomysły?
Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

A rozrząd masz dobrze ustawiony? ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”