[9N3] Termin przeglądu w samochodzie z serwisem Long life.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""KondzioR.""] Castrol EDGE jest bardzo dobry ale u mnie lepiej wypadły oleje Motula[/quote]

castrol coś nie cieszy się ostatnio najlepszą renomą, podobno były jakieś kombinacje z jakością, a do tego jest często podrabiany, zdecydowanie bardziej polecam Motula lub Valvoline (na nim śmigam) :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

Witam i dziekuje wszystkim za rady i pomoc :D nie wiem co bym zrobił bez was VWPOLO Pozdrawiam
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Moi drodzy, ostatanio mam mało czasu na sprawy samochodowe i to potrwa do wakacji. Leży jeszcze cały czas niedokonczony przeze mnie manual z doposazenia czujnika poziomu płynu spryskiwacza.

Sorki, że nie odpisalem na pytanko o inspekcję. Ogolnie jest taka sprawa, że można w sterowniku chyba silnika? wybrać tryb czy longlife czy bez longlife. To są te oznaczenia z literą Q i cyfrą. Czytałem kiedys ze zmiana pokretłem, powoduje zmianę trybu na NIE longlife, ale ja tej informacji nie jestem w stanie potwierdzić, gdyż nie pamiętam, czy gościu pytał się jaki dystans ustawić. Trochę po tym przeglądzie śmigałem i inspekcja wyskoczyla mi ani po 2 latach ani po przebiegu konketnym, dlatego sądze, że był nadal ustawiony LL.

Co do Castrola, to z polskiej dystrybucji oleje sa droższe, niż niemieckie, bo w polsce mamy nieco gorsze paliwo niż w DE pod wzgledem limotow siarczkow i dla PL wiecej dodatkow dają, które to niewelują. Nowa produkcja Castrola ma kontrast UV. Wystarczy lampka do testowania banknotow, żeby sprawdzic wiarygodność. Wiem, ze uczciwi allegrowicze tracą, ale ja unikam kupna Olejów z interentu, poniewaz na pytanie skąd mają baniaki Castrol EDGE Professional 4L jak w polskiej dystrybucji jescze niedawno nie było 4Litrowych, to każdy milczał. Albo sprzedawali Nowe EDGE PROfessional for VW w cenie o 50zł niższej za baniak niż zwykly nowy Edge w Tesco....
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Co do czujnika to ja już wrzuciłem gdzieś jak go podłaczyć.

Tryb LL jest ustawiany na liczniku.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Tak, tylko ze ja mam dokumentacje ze zdjeciami i chcialem calego manuala zrobic jak dostac sie do odpowiedniego zlacza w grodzi itp, ale czaja nie pozwolil mi na czesciowe dodawanie danych do watku, tylko chcial bym calego manula aza 1 razem wrzucil i mi potem nie bylo po drodze dokonczyc tego :(. Z perspektywy czau stwierdzam, ze czujnik fajna sprawa, tylko w nocy jak sie zapali to oslepia ta wielka ikona :D jak od paliwa hehe.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

Witam mam pytanko kiedy musze wymienic świece zapłonowa mam przebieg 43558 km silnik benzynowy 44 kw z roku 2008. czy przewody zapłonowe tez musze?? i cos jeszcze wymienić ??? dziekuje za pomoc
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Widziales kiedyś silnik bez obudowy filtra powietrza :D?
Nie ma wymiany kabli.
Swiece, to zależy od eksploatacji pojazdu i jakości paliwa. Przy tym przebiegu można zajrzeć i zobaczyć jak wyglądają, ale przebieg 60tys na swiecy tez jest calkiem realny.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

dzieki cruz :D zobacze jak wygladają świece. nie wiedziałem ze Nie ma wymiany kabli Pozdro
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Uklad zapłonowy jest elektroniczny. Nie ma kabli, bo są kabelki, których się nie wymienia, jeśli nie ulegly zniszczeniu, złamaniu, zgniciu itp. Nastaw się prędzej na problem z wewnętrznymi przegubmi polosi.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

cruz chyba czy takim przegiebem 44 tys. to chyba nie powino być jeszcze problem z wewnętrznymi przegubmi polosi.??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Napisalem zebys się nastawil a nie ze masz już wymieniac :p. U mnie się pojawily dość szybko luzy. Niewiele po Twoim przebegu, z tym ze nie nastepuje ich dalsze zużycie tak szybko, ktore by kwalifikowlo od razu do wymiany. Wewnetrzne przeuby to czuly punkt Polowek czwórek.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”