[6kv2] Problem po wymianie czujnika halla

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
ah211
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:20

[6kv2] Problem po wymianie czujnika halla

Post autor: ah211 »

Witam.Mam problem w vw polo classic 1.6 75KM z czujnikiem położenia wałka rozrządu.Byłem na diagnostyce i właśnie to wykazał komputer.Wymieniłem czujnik halla,wstawiłem nowe przewody WN,kopułkę,palec.Odpala ale wciskając pedał gazu zacina się i dławi,odgłos traktora a kiedy puszczę pedał po prostu gaśnie.Jechać się nie da. Pytanie co jeszcze mogłoby być przyczyną i czy po wymianie czujnika halla trzeba wykasować błędy żeby normalnie pracował?
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Witam, jakie miałeś objawy że mechanik stwierdził że to czujnik halla ? Ja miałem padnięty czujnik, auto nie chciało w ogóle zapalić, nie było iskry. Po wymianie nie trzeba nic kasować, auto normalnie odpaliło i chodzi.
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

czujnik położenia wału i czujnik halla to dwie różne sprawy więc może wystarczyło dokręcić(częsta przypadłość) lub wymienić czujnik położenia wału jeśli to nie pomoże to obstawiam cewkę przy tych objawach
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
a
ah211
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:20

Post autor: ah211 »

Komp pokazał błąd CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU i mechanik stwierdził że to czujnik halla.A jak sam sprawdzę cewkę?
a
ah211
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:20

Post autor: ah211 »

Witam. Wymieniłem kopułkę,świece,przewody,czujnik halla a winą wszystkiego był silniczek krokowy.Wymieniłem i wszystko jest ok. Silniczek oryginalny kosztuje 500zł a więc kto znajdzie oryginalny boscha na allegro w promocji to niech nie liczy że dostanie oryginał...Pozdrawiam wszystkich
k
kevin55
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2011, 16:28

Post autor: kevin55 »

Witam,
Odświeżam temat.

Mam ten sam silnik tyle że b+g , objawy takie same. Po zapaleniu pochodzi sekundę, silnik zacznie skakać i buczeć i gaśnie. Kiedy dodam trochę gazu w chodzi max na 3 tyś obrotów i pracuje jakby nie na wszystkich garach. Jak dam gaz do oporu to się muli całkowicie i gaśnie. Tak się dzieje na benzynie. Na gazie pali i chodzi równo. Jest też tak, że czasami chodzi normalnie na benzynie jak i na gazie. Na razie wymieniłem cewkę.

Pomóżcie koledzy w diagnozie
Pozdrawiam,
k
kevin55
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2011, 16:28

Post autor: kevin55 »

może jakaś odpowiedź?
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

podłącz pod komputer, zrób adaptacje jeżeli to nie pomoże to tak jak kolega wyżej wymień silnik krokowy.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

kolego kevin55 masz problem z cewka zaplonową. miałem tak samo.
ah211
Po wymianie czujnika nic nie adaptujesz. Sprawdź czy dobrze masz podłączone przewody. Czy wtyczki sa dobrze wpięte. Ewentualnie przełóż stare przewody w celu sprawdzenia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”