[6n2] Czy tak wyglądają normalnie zużyte świece?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

[quote="TOFIK_6n2"]Wyczysc czujnik polozenia walu.... albo jak mozesz to go podmien ale ostrzegam nie jest to ławty zabieg. Oraz sprawdz styki na kostce[/quote]
Kto pyta nie błądzi o jaką kostkę Ci chodzi? Co do czujnika wierze, zaraz zerknę jeszcze do etki gdzie się znajduje

[quote="Katoo"]Mnie to wygląda na spalanie stukowe... Takie same objawy świec w wczesnym stadium:) Czujnik spalania stukowego nie daje osobie znać? Zazwyczaj jest to przyczyną źle ustawionego zapłonu.[/quote]
Zależy co rozumieć czy daje o sobie znać, silnik dziwnie chodzi trochę od dłuższego czasu, klepie przy obciążeniu przy stałej prędkości bo na luzie tego nie słychać i przy odpuszczeniu gazu wydaje taki "świst"
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Nie jestem wstanie ci powiedzieć dokładnie ale po podłączeniu pod komputer chyba powinien coś pokazywać o tym czujniku. Ja w 1.0 niestety nie mam (stary typ) a co do klepania to już głowica do remontu. Ja powoli już się do tego zbieram.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Zostańmy przy regulacji zapłonu bo przy 132k przebiegu to chyba przesada żeby głowice robić.. A przynajmniej mam taką nadzieje
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

nie no ja nie mowie o Tobie:) ewentualnie wymiana szklanek nic więcej:) z tego co czytałem świece powinno się wymieniać co 60k km może u Ciebie tego nie zrobili że tak wyglądają , a jeżeli już wymieniałeś i w krótkim czasie tak padły to z tego co czytałem wychodzi że to spalanie stukowe a winą jest źle ustawiony zapłon:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Uf, uspokoiłeś mnie :) świecie już wymieniłem te kilka miesięcy temu, zrobiłem przez ten czas kilka tyś km bez problemu i teraz znów się zaczęło coś dziać dla tego piszę, masz kilka postów wyżej historię z września :acute:
Z tym zapłonem w takim razie będzie trzeba pokombinować, czujnik położenia wału też warto obejrzeć dla pewności
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Miałbym jeszcze małą prośbę, z racji tego że mam Vaga od kilku dni a z tego co zacząłem czytać to można bardzo dużo się dowiedzieć o stanie silnika, czy ktoś na forum mógłby mi powiedzieć czego zrobić screeny i później fachowym rzutem oka spojrzeć jak to wszystko wygląda? :piwo:
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Problemem braku zapłonu okazała się cewka, kupiłem nową beru i jest git :)
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”