[6n2] polo 1.4 MPI 2000

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

[6n2] polo 1.4 MPI 2000

Post autor: k.marci »

Witam
Posiadam polo 2000r 1.4mpi od miesiąca ale to autko nie jezdzi jak powinno
generalnie nie ma mocy
przy dodawaniu gazu na 4 lub 5 biegu czuc jak silnik szarpie
wymienilem swiece na nowe jest lepiej ale to nie jest to
gdy podłączylem pod komputer to pojawiły mi sie takie kody
18010 i 17978
teraz nie bardzo wiem co mam zrobic :banghead:
pomorzecie?
Przedtem miałem polo 97 1.4 no i chodziła 100 razy lepiej......
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

szukajka nie boli. Dostales numery kodow to trzeba sie dowiedziec co one znacza o search.php?keywords=kody+vag&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
Awatar użytkownika
Areck1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:34
Lokalizacja: Piaski

Post autor: Areck1 »

[quote=""k.marci""]Witam
Posiadam polo 2000r 1.4mpi od miesiąca ale to autko nie jezdzi jak powinno
generalnie nie ma mocy
przy dodawaniu gazu na 4 lub 5 biegu czuc jak silnik szarpie
wymienilem swiece na nowe jest lepiej ale to nie jest to
gdy podłączylem pod komputer to pojawiły mi sie takie kody
18010 i 17978
teraz nie bardzo wiem co mam zrobic :banghead:
pomorzecie?
Przedtem miałem polo 97 1.4 no i chodziła 100 razy lepiej......[/quote]

ze znalezieniem tego błędu mogłeś mieć problemy to pisze:
17978 - możliwe przyczyny usterki:
-> próba manipulacji
-> zwarcie przewodów komunikacji
-> usterka w systemie immobilisera
-> uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem
-> komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO.
miałem taki błąd wymieniłem kluczyk (na zapasowy) i już jest ok:)

ale to nie powoduje problemów z mocą:|
powymieniaj filtry (głównie powietrza) i wtedy zobacz (ale pamiętaj to tylko 60 kucyków)
co do szarpania to nie wiem

pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: k.marci »

Witajcie
W dodatku mam takie wrażenie że chodzi na 3 swiecie przynajmniej tak sie zachowuje
Jak moge sprawdzic czy jest iskra na wszystkich swiecach czy wszystko działa prawidłowo????????
podejrzewem ze błąd jest od strony napięcia tylko gdzie...???? :scratch:
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

W jakim stanie stanie sa kable WN? Wymieniałeś je po zakupie? Nie mają przypadkiem przebicia?
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

dokladnie sprawdz caly uklad WN, to on odpowiada za poprawna i rowna prace silnika, ja zawsze po kupnie samochodu przed sezonem zimowym wymieniam kable, swiece, kopułke, nie jest to strasznie droga impreza, ale za to święty spokój przy rozruchu jak i jeździe w chłodne i deszczowe dni...

ostatnio dużo deszczu, może wilgoć się dostała i dlatego szarpie ? sprawdz...
Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: k.marci »

Witajcie
A więc kupiłam nowe Swiece oraz inna ale używaną cewke napieciową przewodów jeszcze nie zmieniałem ale wyglądają na zdrowe dlatego sie waham.... :scratch:
Jest lepiej ale to jeszcze nie jest to ...brrrrr

-- Pon Lip 27, 2009 11:47 pm --

Chciałbym obejżec to polo ale nie mam uprawnien ...dlaczego ????????????????????
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""k.marci""]Chciałbym obejżec to polo ale nie mam uprawnien ...dlaczego ????????????????????[/quote]

bo pewnie jest dostepne tylko dla Klubowiczow, a ty takim nie jestes. Daj znac ktore Cie interesuje to moze wlasciciel po prosbie wysle ci linka do zdjec :-) BTW, dziekuje za pochwale :-)
G
Gregor23pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 22 gru 2008, 18:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gregor23pl »

z tymi kablami WN to jest najczęstsza przyczyna ale problemem też może byc uszkodzona pompa paliwa- przy wyższych obrotach może nie dawać wystarczającego ciśnienia tak samo przy większym obciążeniu-czyli np. gwałtowne dospieszenie

sprawdź jakie ciśnienie daje pompa
Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: k.marci »

no tak tylko jak to zrobić??????????
G
Gregor23pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 22 gru 2008, 18:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gregor23pl »

samemu będzie ci ciężko ,
ja zrobiłem sam ale było troszke kombinacji wpiąłem się z ciśnieniomierzem z króćcami własnej roboty pod przewód zasilający listwe wtryskową.


polecam podjechac pod warszat jakiś i jak mają przyrząd to dużo nie wezmą.

albo podpiąć pod komputer polówke -pod zwyczajny a nie VAG i musi wyjść co go boli.jak nic nie wyjdzie to zostają kable WN

co do kabli to ja kiedys kupiłem NGK i samochód szarpał bardziej niz przed wymianą co się okazało była taka dyskoteka ze dramat. kupiłem inne i jest idealnie , tamte oddałem na reklamacje -wynik napisali ze przebić nie stwierdzono :butcher:
Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: k.marci »

moze i tak....


Patrzałem teraz jak wyglądają swiece-zmieniłam je na nowe ok 15dni temu i normalnie się przeraziłem :bow:
Wszystkie są mokre w ,czarne i w dodatku jest nalot z sadzy między elektrodami
Czyli sest coś nie tak !!!!!!
Samochód nie ma siły....jedzie bo jedzie w dodatku czuc paliwem z tłumnika normalnie sie dławi tak jakby nieprzepalał.
może to mina przewodów chociaż te wyglądają na dobre
Odezwe się jak wymienie kabelki
G
Gregor23pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 22 gru 2008, 18:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gregor23pl »

jak masz świece mokre to po mojemu to go zalewa czyli daje za bogatą mieszanke, dlatego go muli i pluje paliwem w wydech.

Może sonde masz walniętą albo wtryski leją . ja bym szukał z tej strony.
jedź na kompa tylko nie vag'a i ci wszystko wyjdzie
Awatar użytkownika
k.marci
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2009, 23:05
Lokalizacja: Szamocin

Post autor: k.marci »

Witam
Słuchajcie....
okazało się że wtryski paliwa były zabrudzone -posiadały nalot co uniemożliwiało prawidłową ich prace . Teraz jest git !!!!!!!!!!!!! :bb: :bb: :bb:
pozdrawiam wszystich
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”