[6n] problem z kreceniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

[6n] problem z kreceniem

Post autor: Anonymous »

prosze o pomoc mam dziwny problem rano gdy odpalam auto kreci dlugo ok 5 razy zanim odpali gdy jade w dluzsza trase i zostawie auto potem pali bez problemu lecz gdy zajade krotki odcinek np z domu na stacje lub z domu do pracy i zgasze samochod to potrafi nieodpalic lub kreci i kreci bardzo marnie i wszystko przygasa , wybralem sie do mechanika wymienil kable zaplonowe , swiece , cewke , kopulke ,palec a teraz cos kreci o jakims czujniku halla jak tak dalej pojdzie wymienie pol silnika i dalej bedzie to samo kto ma pomysl o co chodzi ? sprawdzil ladowanie aku 14 wyszlo powiedzial ze rewelacja wiec odrzucil aku i altek (alternator byl rok temu regenerowany )
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Prosta sprawa. Miałem podobnie. Sprawdz miernikiem czujnik halla jak nie bedzie Ci palił.
1. Odlacz wtyczke.
2. Podlacz miernik do skrajnych styków.
3. Włącz zapłon, napięcie nie moze byc mniejsze niz 9V. Jesli jest mniejsze czujnik halla jest uwalony.

Takich mechaników to omijaj szerokim lukiem bo kazdy porafi wymienic polowe silnika bez potrzeby lepiej forum czytaj :grin:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czyli to jednak moze byc czujnik
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Możliwe ze jest uszkodzony ale sprawdź go najpierw tak jak mówiłem i będziesz pewny na 100%.
Awatar użytkownika
FlashBolt
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 431
Rejestracja: 23 kwie 2011, 16:42
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: FlashBolt »

a czujnik temperatury plynu chlodzacego ? zolty ?

u mnie byly podobne historie, na zimnym nie odpalal i nie trzymal obrotow.

Sproboj tak:

na zimnym odlacz czujnik i sproboj odpalic, jak bedzie chodzil normalnie to masz juz przyczyne awarii
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”