[6N2 GTI] wyciek z pod pokrywy zaworow

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

[6N2 GTI] wyciek z pod pokrywy zaworow

Post autor: Alexa4 »

wycieka olej z pod pokrywy zaworow do gniazda swiecy na 1 cylindrze,sporo az cala swieca byla zanurzona w oliwie :o ,i wyplywal olej na pokrywe.Gdyby to byl inny silnik to ok pokrywe zwalam i daje nowa uszczelke.ale tu w GTI trzeba rozpinac rozrzad i w pokrywie zdaje sie sa walki?Jak sie do tego zabrac?
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Panowie nikt nigdy nie sciagal pokrywy [gory] tego motoru?Mozna to samemu uszczelnic?
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""Alexa4""]Panowie nikt nigdy nie sciagal pokrywy [gory] tego motoru?Mozna to samemu uszczelnic?[/quote]

Co prawda ja akurat jeszcze nie musiałem uszczelniać pokrywy w silniku, ale co nieco mogę podpowiedzieć. Można to samemu uszczelnić. Trochę czasu i odpowiednie narzędzia i da radę to wykonać.

[quote=""Alexa4""]Gdyby to byl inny silnik to ok pokrywe zwalam i daje nowa uszczelke.ale tu w GTI trzeba rozpinac rozrzad i w pokrywie zdaje sie sa walki?Jak sie do tego zabrac?[/quote]

Pokrywa ogólnie przykręcona jest na kilka srub (Obrazek http://imageshack.us/a/img405/660/pokrywap.jpg) na zdjeciu pokazane tylko kilka. Także pozostaje je wykręcić i zdjąć pokrywę. Później wyczyścić stare uszczelnienie, odtłuścić, poskładać na nowej uszczelce. Nie polecam czerwonych silikonów odpornych na wysokie temperatury.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 18:51 przez majkel0908, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

tylko ze w tej pokrywie zamontowane sa walki i zeby scignac musisz rozrzad rozebrac
Awatar użytkownika
majkel0908
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 275
Rejestracja: 05 paź 2010, 21:59
Lokalizacja: Antoniów/k. Opola

Post autor: majkel0908 »

[quote=""PiterVR6""]tylko ze w tej pokrywie zamontowane sa walki i zeby scignac musisz rozrzad rozebrac[/quote]

a no chyba że tak. W sumie dobrze wiedzieć :) może się na przyszłość przydać
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Pokrywa uszczelniona,troche bylo z tym roboty.najwiecej z rozrzadem.Mam nadzieje ze nie pusci nigdzie oleju,masa uszczelniajaca jaka zastosowalem to LOCTITE 5910
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

koledzy potrzebuje pilnej pomocy,auto nie chce chodzic to znaczy po zalozeniu nowego rozrzadu i sciagnieciu i uszczelnieniu pokrywy,auto szczela i telepie silnikiem i gasnie.sprawdzilem jeszcze raz rozrzad i wszystko sie zgadza,tlok w pozycji GPM znak na wale pokrywa sie ze znakiem obudowy,blokady na walkach pasuja idealnie.co moglo sie stac?moze cos pod pokrywa sie stalo jak zakladalem.tam pod pokrywa sa takie elementy co zalozone sa na szklanke i na zawor i potym chodzi krzywka walka,czy jak by to zpadlo na ktoryms z zaworow to zawor bylby caly czas zamkniety,tylko czy dawal by taki objaw?wykrecilem dwie swiece i byly mokre,jak by sadza z benzyna [czarne a zalozylem je przed odpalaniem nowe.a moze cos z cewka i kablami,mylem je benzyna bo byly uwalone olejem,pomocy
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

A dobrze kable podpiąłeś pod świece, kolejności nie pomyliłeś?
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Kolejnosc dobra,kabli od cewki nie odpinalem,na kablach sa numery.iskra jest. Kabke od sondy byly przetarte i polutowalem je ale czy to ma jakis wplyw?co tu robic?zwalac wszystko z powrotem.przy montazu rozrzadu podnosilem i opuszczalem silnik,czy jakies kable mogly sie rozpiac (zerwac)?jak bym zwalil kolektory to bym widzial cz zawory chodza,ale koszta .ponownie komplet uszczelek.czy to strzelanie w rure i filtr powietrza moze powodowac jakis czujnik?

Wlasnie zwalilem kolektory i zawory chodza normalnie,czyli pokrywa zalozona dobrze.wszystko mokre od benzyny,swiece i zawory ssace.a moze zawor cisnienia paliwa na listwie?ale to tak nagle by sie zpier.... Bo przed robieniem rozrzadu auto chodzilo normalnie.
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

Z tego co się orientuje kabli od sondy lutować nie można...
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

[quote=""Jacoo""]Z tego co się orientuje kabli od sondy lutować nie można...[/quote]

nie zawsze ale mozna, mam lutowne i wszystko lata jak nalezy

podepnij vaga i sprawdz jakie bledy wywala
Awatar użytkownika
Jacoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 578
Rejestracja: 20 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Jacoo »

W takim razie zrób wykres napięcia na sondzie lambda w VAG'u, powinna być sinusoidalna zmiana napięcia :)
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

chyba ze kolega kabelki pomieszal przy lutowaniu , sprawdz to jeszcze zreszta powinno bleda odrazu wywalic
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”