[9N3] Kontrolka otwartych drzwi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Temat może już troche stary, ale chciałbym dopisać, że częstymi przyczynami awari centralnych zamków i wszystkiego co jest z tym związane są kostki w słupkach drzwiowych-poprostu baaaaardzo lubią gnić styki i to w wiele vw, seatach i skodach.
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Mam Polo z innego rynku europejskiego niż Polska. Mam kontrolkę położenia oparcia kanapy, bo jest dzielona, ale glupio ze jest tylko przycisk z 1 strony a nie z dwoch.
Mam kontrolke otwartej klapy bagaznika. Mam sprawny uklad centralnego, ale z niewiadomych przyczyn ani w ASO ani na VCDS nie mozna zobaczyc czy zamkek przy masce dziala. W VCDS ne wykrywa zamka, pisze ze nie zainstalowany. Elektryk w ASO tez mowil ze nie widzi. Nawet nie widzial kontrolki bagaznika. Zaplacilem 80zl zeby sie dowiedziec jakie mam kontroli, a sie okazalo ze to co odczytal jego face na BlueTooth byl jakis wybrakowany. Kontrolki otwartych drzwi nie mam, choc oswietlenie wnetrza reaguje.

Poziomu spryskiwaczy tez nie mam. W autach z poczatku produkcji bylo to jako opcja, nie wiem jak pozniej.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Witajcie. Dzisiaj na desce zobaczyłem ze posiadam kontrolkę otwartych drzwi jak i poziomu płynu do spryskiwaczy. Zastanawia mnie to co muszę zrobić aby sprawić by działała. Zapewne moj BASIS nie jest wyposażony w tą opcję i chciałbym ją sobie "dorobić".
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Pyttanie czy zobaczyles okienko pod wplywem swiatla czy rozberales zegary i sprawdziles czy jest dioda na plytce pod okienkiem....

Jesli wlaczysz w liczniku kontrolke poziomu plynu spryskiwaczy, a nie masz czujnika podpietego do zegarow to bedzie Ci caly czas po gałach dawała. Podobnie jesli nie ma wiki do wtyczki zegarow od ukladu komfortu.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Właśnie pod słońce to widziałem.. zastanawia mnie czy to może po prostu brak diody czy możenie jest to aktywowane? jeśli tak to zależy to od modułu komfortu?
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Pod słońce to ja też widziałem... a nie mam nic. Kontrolki spryskiwaczy nie mam - ale to rozumiem. Nie mam czujnika, więc sprawa jasna. Nie mam kontrolki drzwi - wersja Comfortline, powiedzmy że tak ma być. Jednak kontrolka od klapy bagażnika też mi się nie zapala... i w tym miejscu wydaje mi się, że powinna ona świecić... jednak nie świeci. Może to ma związek z błędem, który stale wywala mi VAG: 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent. Pytałem na forum, jednak dostatecznej pomocy nie dostałem. Kabelki przy zamku w klapie wyglądają ok... Ponadto mam fabryczne oświetlenie bagażnika. I o dziwo tam lampka się zapala. Zatem mikrostyk w zamku jest ok...
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

No u mnie czujnik otwartej klapy działa , podobnie jak i lampka w ktorą sam doposażyłem moją Poli. Zastanawia mnie lecz czy jest warte zachodu bawienie sie w to doposażenie o kontrolke otwartych drzwi i co musialbym zrobic w tym kierunku.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Aktywacje robi sie w liczniku.

Do modulu komfortu (albo zarzadzania energią?) sa podlaczone kable z czujnika otwarcia drzwi, bo np zapala Ci swiatlo w srodku lub gdy wyjmiesz kluczyki ze stacyjki i otworzysz drzwi to juz nie domkniesz od srodka okien, a jak sa zamkniete to przez iles tam sekund zrobisz to. Czujnik poziomu plynu jest z kolei podlaczony bezposrednio do wtyczki zegara 1 kablem i drugim do masy.

Zeby sprawdzic czy masz diode bez rozbierania, mozesz zmienic kodowanie licznika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”