[6n2] jak odpalic auto z uszkodzonym sensorem air bag

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

e
enemiz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 13 paź 2011, 18:29

[6n2] jak odpalic auto z uszkodzonym sensorem air bag

Post autor: enemiz »

panowie prosze o porade wystrzelila poduszka pasazera w moim polo po wymuszeniu na mnie pierwszenstwa i uderzeniu w wysepke na jezdni , zerwalem miske olejowa i takie tam... w aucie zostal odciety zaplon po uderzeniu. teraz moje pytanie, jak najprostszym sposobem po zrobieniu zawieszenia odpalic auto??? poniewaz jestem w londynie i potrzebuje dojechac do polski i zrobic reszte rzeczy zwiazanych z wymiana deski rozdzielczej i naprawa sensora poduszek oraz pasow... czy musze wykrecac ten sensor???
dzieki za pomoc!!!
Awatar użytkownika
Marianoo
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 653
Rejestracja: 25 kwie 2010, 22:10
Lokalizacja: WML

Post autor: Marianoo »

Jak zrobisz zawieszenie i miske to wkladasz kluczyk do stacyjki i odpalasz auto, ot tyle. Poduszki nie maja nic do tego. Mysle ze tam gdzie jestes nie bedziesz szukal sterownika poduszek jak i deske myslisz w PL wymienic. Jak wrocisz, to daj swoj sterownik poduszek do wykasowania crash daty, lub kup drugi sprawny sterownik i kup poduszke/i i deske. Sensorow nie musisz kupowac, sterownik poduszki jedynie, bo w nim jest zapisany wystrzal i jak nawet wlozysz nowe poduchy to kontrolka bedzie sie swiecic i poduszki niedzialaja.
[size=12px][/size]
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

zadzialasc zadzialaja tylk kontrolka bedzie sie swiecic. Blad czy crash dat anie ma nic do odpalenia ponownego poduch. vagi nie maja wylacznika udarowego jak to miewaja francuzy tak wiec po naprawie auta powinno odpalic bez problemu.
e
enemiz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 13 paź 2011, 18:29

Post autor: enemiz »

Dzieki panowie za wyjasnienie!!!
Pozdrowki! :acute:
Awatar użytkownika
Marianoo
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 653
Rejestracja: 25 kwie 2010, 22:10
Lokalizacja: WML

Post autor: Marianoo »

Fakt, ale crash data to roznie, w 'slabszych' modelach to nawet idzie skasowac blad poduch i kontrolka sie nie swieci, ale po diagnostyce blad crash daty jest. Nie pamietam teraz w ktorym to vagu bylo :( Ale w ktorejs audicy poduchy juz ok, a sterownik mial crash date i dodatkowo blad ze airbag jest nieaktywny, dopiero po skasowaniu crashdaty i ten blad sie skasowal. Ale to juz 'lepszej' jakosc auto bylo. Tak czy siak nie ma to zadnego wplywu na odpalenie auta, wracaj nim do kraju i tu sobie to o wiele taniej zrobisz
[size=12px][/size]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""wesol""]vagi nie maja wylacznika udarowego jak to miewaja francuzy[/quote]

z kronikarskiej dokładności dodam że Fordy tez mają :) U mnie w fieście po zaliczeniu 360, krawężniora i przefasonowaniu felgi zadziałał. Z tym że był to mały prztyczek który wyskakiwał po dzwonie i trzeba go było po prostu wcisnąć.

A co do tematu to jak poprzednicy piszą bez poduszek będzie odpalać, jeździć nawet jak się pali kontrolka lub dinks z kontrolką (6n) :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”