[6n1] wymiana silnka z APX a ABD

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pita17
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 13 cze 2010, 19:42
Lokalizacja: DWL

[6n1] wymiana silnka z APX a ABD

Post autor: pita17 »

Witam mam silnik w polo AEX a mam w Ibizie ADB iw niej nie ma łapy pd przodu czy są w silniku otwory mocujące i jakie problemy ze zmianą kolektora ssacego
Ostatnio zmieniony 28 lip 2012, 13:02 przez pita17, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""pita17""]APX [/quote]
Na pewno takie oznaczenie?? Bo z tego, co ja wiem, to takiego silnika nie było w 6N. Za to był AEX, czyli 1,4 na wielopunkcie. A w Ibizie raczej będzie to ABD, chyba, że coś poknociłem :) Generalnie, to silniki z Ibizy i Polo powinny mieć podobne mocowania, bo występowały tam te same motory (na pewno AEX i AEE, które można znaleźć w 6Nkach). A tak na dobrą sprawę to ten post powinien się znaleźć w temacie poświęconym swapom silnika w 6N, który jest podwieszony...
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

[quote=""JuStIcE""][quote=""pita17""]APX [/quote]
Na pewno takie oznaczenie?? Bo z tego, co ja wiem, to takiego silnika nie było w 6N. Za to był AEX, czyli 1,4 na wielopunkcie. A w Ibizie raczej będzie to ABD, chyba, że coś poknociłem :) [/quote]
Dokładnie Bartek, wsio sie zgadza. Miałem to samo napisac ale chyba cos nie bangla i moj post sie nie wysłał :grin:
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
p
pita17
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 13 cze 2010, 19:42
Lokalizacja: DWL

Post autor: pita17 »

Witam pomyłka AEX w Ibizie nie ma łapy przy rozrządzie a pod plastikiem nie widać dziur na śruby
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

ABD to chyba monowtrysk a aex to przecież wielpunkt więc po co taka zmiana jak nic nie jest kompatybilne.
p
pita17
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 13 cze 2010, 19:42
Lokalizacja: DWL

Post autor: pita17 »

Witam tak jeden jest mono drugi pełny ale to kwestia kolektora ssącego ale chodzi mi o dziury w bloku do łapy od strony rozrządu
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

pita17
Według mnie najlepiej zrobisz, jak poszukasz AEE, APQ albo AKV. IMHO to krok w tył, bo AEX to świetny silnik, ale skoro zastanawiasz się nad wymianą, wnioskuję, że niedługo wyzionie, bądź wyzionął ducha. Moja sugestia jest taka, żeby rozważyć swap silników, które wymieniłem.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
p
pita17
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 13 cze 2010, 19:42
Lokalizacja: DWL

Post autor: pita17 »

Witam oj kurde znajomemu chce pomóc mam ibize z mono wtryskiem jego żona zatarła silnik i chce mu w zamian za pomoc oddać silnik za parę złotych ale jest na pełnym wtrysku a mój jest mono niby to samo ale nie widać dziur na łapy .............jeśli nie podejdzie damy wał do szlifu i nowa pompę oleju w głowicy wymienię uszczelniacze przeszlifuje zawory i tak pozostanie
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”