[6n2] blad czujnika temp.paliwa G81 i alternatora 1.4tdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
ranger555
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 03 lis 2010, 18:45

[6n2] blad czujnika temp.paliwa G81 i alternatora 1.4tdi

Post autor: ranger555 »

1 - 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-10 - - - Intermittent
2 - 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent

3 - 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

1.czujnik G81 od tem paliwa zlokalizowalem ale ni jak nie moge dosjc do pinow zeby sprwadzic jego rezystancje. Poza tym jakie musi miec wartosci. Temp na vag caly czas 45 stopni co chyba wskazuje na uszkodzony czujnik a nie przerwe na przewodzie?

2.za co sie zabrac alternator(jak go sprawdzic ?) regulator napiecia (jak sprawdzic i gdzie sie znajduje) nie wiem czy tak macie ale przy przekreceniu kluczyka nie mam zadnej ikonki ladowania aku. W vag-u grupie bodjaze 16 mam nasycenie akumulatora 0% pomimo wlaczenia silnika i napiecie ok12V przy zapalonych swiatlach i silniku spada ponizej 12V.
p.s. przy przyspieszaniu powyzej 2000 obrotow cos mi glosno zaczelo piszczec, mysalem ze to turbina ale moze to alternator?

3. tutaj nie mam pojecia za co sie zabrac i gdzie znajduje sie ta pompka.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Jeżeli jest przerwa w obwodzie czujnika temp. paliwa, na którą wskazuje błąd, czy też odłączymy wtyczkę od tegoż czujnika, ECU podstawia temp. zastępczą 40,5°C i jest ona stała niezależnie od rzeczywistej temp. paliwa.
Tu masz podane wartości rezystancji
30 °C odpowiada rezystancji o wartości 3790…4270 Ω
80 °C odpowiada rezystancji o wartości 600…660 Ω
Gdyby czujnik byłuszkodzony tak, że nie wykazywałby jakąkolwiek rezystancję, czyli przerwę, ECU rozpoznałby to jako usterkę trwałą, a nie sporadyczną. Co do alternatora, to z twojego opisu wynika, że jest on uszkodzony, ewentualnie regulator, a w najlepszym wypadku może być przerwa w obwodzie wzbudzenia, dlatego nie świeci się kontrolka od ładowania.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
r
ranger555
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 03 lis 2010, 18:45

Post autor: ranger555 »

dziekuje za odpowiedz. Wykrywa jako usterke sporadyczna ale blad sie nie kasuje vag-iem
r
ranger555
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 03 lis 2010, 18:45

Post autor: ranger555 »

czujnik temperatury wymieniony - blad skasowany
alternator po regeneracji (wymiana jakis diod ) - blad skasowany
pompa abs brak zasilania przeczyszczenie stykow i bezpiecznikow na akumulatorze kontaktem (proba wysterowania pompy vag-iem na output test wyskakiwyal blad, po oczyszczeniu zalacza pompe)

problem rozwiazany
w
wisior23
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 08 gru 2012, 20:15

Post autor: wisior23 »

witam,

również mam błąd:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent

jednak wyżej było wspomniane, że nie pali się kontrolka akumulatora (pomogła wymian diod)... u mnie pali się kontrolka akumulatora na zapłonie i gaśnie po uruchomieniu silnika. Zatem, czy przyczyną może być regulator napięcia ? Błąd po wykasowaniu powraca...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”