Osiągi 1.4 75KM AUA

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Osiągi 1.4 75KM AUA

Post autor: batmen20 »

Witam, gryzie mnie pewna sprawa. W książce pisze, że maksymalna prędkość dla tego autka wynosi 172km/h, natomiast ja nie mogę wydusić więcej niż 160 km/h na prostej drodze (droga ekspresowa). Przy tym obroty nie przekraczają 4200rpm. Jak to wygląda u Was?
Obrazek
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Jaki masz przebieg w aucie?
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

156 tysięcy na liczniku.
Obrazek
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

[quote=""batmen20""]Witam, gryzie mnie pewna sprawa. W książce pisze, że maksymalna prędkość dla tego autka wynosi 172km/h, natomiast ja nie mogę wydusić więcej niż 160 km/h na prostej drodze (droga ekspresowa). Przy tym obroty nie przekraczają 4200rpm. Jak to wygląda u Was?[/quote]

172 na h to mooże było jak auto było nowe
Awatar użytkownika
Gulunio
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 656
Rejestracja: 25 cze 2009, 0:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gulunio »

Na pewno coś jest nie tak, bo w moim 1.0 mpi poleciałem 160km/h (licznikowe) na autostradzie ale praktycznie zamknąłem obrotomierz. Może przepustnica?
Evergreen :)

Klucze 2010 | Kozienice 2010 |...
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

moje leci licznikowe 180 mam 140 tyś
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

Widzę, że faktycznie coś jest na rzeczy. Szczególnie zastanawia mnie że nie mogę przekroczyć na 5 biegu tych 4,2 tys obrotów. Może idzie to zdiagnozować VAGiem? Posiadam program i kabel, ale póki co używałem go tylko do autoskanu, ewentualnie do kasowania błędów. Można w ten sposób sprawdzić, czy przepustnica posiada odpowiednie wskazania, np w czasie jazdy?
Obrazek
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

A czy przyczyną tych słabych osiągów może być zasyfiona odma?
Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Filtry nowe ? Kable zapłonowe ? Swiece ? Olej jaki ? Jakie koła ? Na innych biegach dokreca sie do czerwonego pola ?

Moja seria szła 185 km/h teraz to nawet 213 pojdzie Ale to inna bajka
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

Kable NGK nowe, mają z miesiąc. Opony 175 szerokości (bieżnik 6mm) na felgach 14. Świece NGK 1,5 roku w dobrym stanie. Olej i filtry w tym miesiącu będę wymieniał bo właśnie mija rok (filtry mam z Manna, natomiast olej półsyntetyk Total Quartz 7000 15W50). Przepustnicę czyściłem preparatem do przepustnic w sprayu początkiem marca. Czy na innych biegach dokręca muszę sprawdzić, bo teraz już sam nie jestem pewien. Potestuję i napiszę.
Obrazek
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

Sprawdziłem wczoraj. Na pozostałych biegach (1-4) obroty dochodzą blisko czerwonego pola. Problem jest tylko na 5 biegu, gdzie obroty zatrzymują się na 4200 i dalej nie idzie. Może jakieś ustawienia na VAGu?
Obrazek
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

batmen20
ja tak miałem na 5 biegu i też się z tym głowiłem (powymieniałem wszystko co się da) - winą był źle ustawiony zapłon, spróbuj takiej opcji jeśli masz gdzie: na 4 biegu przeskocz powyżej 160km/h (czyli 4200obr) i wbij 5 bieg, powinien iść dalej

jeśli to nie pomoże, to sprawdziłbym jeszcze rozrząd czy jest dobrze ustawiony
Awatar użytkownika
batmen20
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 31 paź 2010, 23:05

Post autor: batmen20 »

dumle
Dopiero dziś miałem możliwość przejechać się drogą ekspresową. Zrobiłem jak poradziłeś, rozpędziłem się maksymalnie na czwartym biegu, wrzuciłem piąty...obroty spadły do 4200 i nie drgnęło w górę.
Jak mogę sprawdzić, czy rozrząd jest odpowiednio ustawiony?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”