[trabant 1.3 vs polo 1.3] Swap :)

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

m
mantex
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[trabant 1.3 vs polo 1.3] Swap :)

Post autor: mantex »

Witam,

piszę do was z prośbą otóż zachciało mi się (przy okazji remontu generalnego) zmienić silnik w trabancie z 1.1 (39KM) na coś mocniejszego na pierwszy strzał poszło 1,3 z wartburga (58KM :cool2: ) konstrukcyjnie prawie to samo co VW oba silniki na gaźnikach i teraz pytanie do was:

Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i podać jakie były wersje silnikowe polo 1.3 na wtrysku, i druga prośba czy ktoś z was mógłby podać mi schematy połączeń całego osprzętu? ewentualnie zdjęcia jak to wygląda u was.

Z góry uprzedzam że na razie zbieram wszelkie informacje :) ale w tym roku w okolicach wakacji chciałbym skończyć projekt.

Wiem że głowica jest ta sama jest tylko kwestia przełożenia kolektora ssącego wraz z jego osprzętem, szczególnie interesuje mnie gdzie i jakie czujniki idą.

Mam jeszcze wiele pytań ale postaram się zadawać je stopniowo.
trabi.waw.pl

udało się, i jeździ:
http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.0.html
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

a nie lepiej zostac na gazniku??

np 1.3 GK 75KM

Michał chociaż jednostki piszmy poprawnie. km=kilometr, KM=koń mechaniczny :)
czaja
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

mantex przekładasz silnik i tyle
kwestia ogarnięcia elekktryki ale to pikuś
m
mantex
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mantex »

[quote=""Bruczyk""]a nie lepiej zostac na gazniku??

np 1.3 GK 75KM

Michał chociaż jednostki piszmy poprawnie. km=kilometr, KM=koń mechaniczny :)
czaja
[/quote]

Wiesz co ja mam złe wspomnienia z gaźnikiem :evil: chyba że z VW czymś się różnią od tego z trabanta (WEBER 32TLA)?

[quote=""vwkas18""]mantex przekładasz silnik i tyle
kwestia ogarnięcia elekktryki ale to pikuś[/quote]

generalnie blok z Wartka i z VW różni się chyba tylko umiejscowieniem mocowań (poduszki), u mnie jest to kwestia wymiany głowicy i kol. ssącego...

głowicę na upartego mógłbym zostawić tylko ja mam pompę paliwa w głowicy więc przy wtrysku musiałbym zatkać powstały otwór :)

wracając do tematu, szukam silnika na wtrysku (chyba że mnie do gaźnika przekonacie), tylko będę potrzebował później pomocy z ew. połączeniami :D :crazy:
trabi.waw.pl

udało się, i jeździ:
http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.0.html
m
mantex
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mantex »

Mała aktualizacja kupiłem kompletnego swapa 3f i wsadziłem go do trabanta i tu się zaczynają problemy nie mam iskry. wszystkie wtyczki są tak jak powinny być...

Czy macie jakieś pomysły? może jest ktoś z Warszawy z Bemowa kto ma 3f i mógłby podjechać

698805312

--------------

edit: mam prośbę potrzebuję zdjęcie komputera 030 906 022 N ze środka o ile to możliwe lub schemat elektroniki tego komputera
trabi.waw.pl

udało się, i jeździ:
http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.0.html
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Sprawdź czy Hal ci działa (w aparacie zapłonowym) czy daje wyjście z środkowego Pina (boczne to +/-). Sygnał dalej leci do komputera, i z niego na cewkę. (jak 3-pinowa to też środkowy sygnałowy pin jak dobrze pamięta, a boczne zasilające)
m
mantex
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mantex »

to tak sprawdziłem hal działa iskra jest :) przy aparacie właśnie ten sygnałowy był obluzowany ... lutownica i jest gitara :)


Jak na razie odpalil ale jeszcze parę drobiazgów zostało do dokończenia :-)
trabi.waw.pl

udało się, i jeździ:
http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.0.html
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”