[quote=""Borek""]Daj jakieś zdjęcia obecnej formy[/quote]
z racji wykonywanej pracy rzadko bywam w domu więc nie mam nawet okazji machnąć kilku fotek.
Fotki będą jak dokończe kilka tematów z autem i wtedy będzie jakaś mała sesja do ogłoszeń/giełdy itp.
Opisze co jest a co zostało do zrobienia
6N2 1.4 16V AUA 75KM wersja BASIS 5 Drzwi, skrzynia manualna
rok produkcji 07/2001 czyli sama końcówka produkcji modelu, pochodzenie Francja
przebieg aktualny 91000km - do zweryfikowania w każdym ASO
książka serwisowa
rozrząd robiony przy 75000km - pełny serwisowy zestaw rozrządu + pompa wody HEPU, zmieniona po kilkuset km na nową oryginalną VW bo nie chciałem zamienników
kolor czarny perłowy LC9Z Blackmagic Pearleffekt
wyposażenie aktualne:
- Skórzana tapicerka w kolorze kremowym Vienna Beige - fotele półkubełkowe z regulacją wysokości, tapicerki z wykończeniami w skórze (wg informacji z centrali VW wyszło ok 45 aut z taką tapicerką w 5 furtkach)
- Kolor tapicerek - Cream Beige, czyli wszystkie plastiki, uszczelki, uchwyty , podsufitka, wykładzina, pasy etc. są w kolorze kremowym
- Podgrzewane fotele
- Skórzana kierownica
- Skórzany mieszek, gałka zmiany biegów, nakładka hamulca ręcznego
- 4x Airbag
- ABS
- Szyby atermiczne, wszystkie łącznie z czołową
- Wspomaganie kierownicy
- Klimatyzacja sterowana ręcznie (nowy osuszacz + nowy olej i czynnik w układzie)
- Pakiet Auf&Zu - centralny zamek + dołożona fabrycznie centralka Votex z pilotem i modułem komfort (domykanie i otwieranie szyb z pilota)
- Pakiet zimowy - halogeny przeciwmgielne, elektr. sterowane i podgrzewane lusterka boczne symetryczne oba duże, podgrzewane dysze spryskiwaczy
- Pakiet Navi - nawigacja MFD z aktualnymi mapami na Europę Środkową, antena dachowa GPS
- Zmieniarka na 6 CD w bagażniku
- Lusterko wewnętrzne samo-ściemniające
- Czujnik deszczu
- Przednie ramiona i pióra wycieraczek Aero z Lupo GTI
- Tylna ramię i pióro Aero z Golfa MKV
- Listwy boczne, dachowe w kolorze nadwozia
- Oryginalne dywaniki gumowe
- Uchwyt na napoje i drobiazgi w konsoli środkowej
- Przełącznik świateł chrom z Polo 6R
- Kierunkowskazy komfort
- Światła do jazdy dziennej
Pakiet GTI
- Hamulce - przednie tarcze rozmiar 256x25mm nacinane i nawiercane Nordmann, tarcze tył 232x9mm Zimermann nawiercane. Klocki hamulcowe wyczynowe Ferrodo DS Performance na obu osiach. Zaciski przód i tył przeszły pełną regenerację i są pomalowane piecowo na kolor srebrny
- Licznik z ramką i daszkiem lakierowanym fabrycznie piano black
- Zderzak przedni
- Grill przedni
- Lotka klapy ze stopem
- Lampy xenon + protectory
- System samo-poziomowania reflektorów
- System zmywania przednich reflektorów
Dodatki OEM (kupione w nówkach)
- Roleta tylnej szyby Votex
- Mata bagażnika Votex
- Belki dachowe Votex
- Felgi aluminiowe Ancora STP 7Jx15, opony 185/45/R15 Nankang
- Progi poszerzające Votex
- Nakładki aluminiowe pedałów (pop. Audi TT)
Do zrobienia jeszcze w tym roku
- na dniach wymieniam pompę wspomagania, pasek alternatora, rolkę, napinacz - nie ma żadnych objawów tylko mam te części w nówkach i wkładam dla własnego widzimisię
- auto dostanie oliwę Millers 5W40 wcześniej płukanka
- wymiana wszystkich filtrów na OEM
- montaż oryg. osłony silnika z wersji dla silników 16V
- montaż stabilizatora przód 22mm z wersji GTI - czekam na łączniki bo nie mają u Kulczyków, reszta teili jest w nówce
Samochodem jeździła kobieta, auto bezwypadkowe, garażowane, bierze ok 500ml na 10tys km co jak na AUA jest normą. Serwisowane w polskim ASO (wpisy w książce serwisowej) a także u zaprzyjaźnionych mechaników (również z ASO

Wszystkie płyny i oleje - chłodniczy, hamulcowy, wspomagania, klimy, skrzyni wymienione na nowe OEM w tym roku.
Dodatkowo podwozie w pełni zakonserwowane preparatem do ochrony podwozi firmy Wurth.
W aucie nie ma nawet grama zamienników oprócz hamulców, akumulatora (jest Varta Silver) i płyty w navi

(oryginalna kosztuje majątek)
100% bezwypadkowe, lakier jednak do minimalnych poprawek (szkody parkingowe)
W samochodzie stopniowo zamieniałem dobre części nowymi w oryginale - tak, wiem stuknięty jestem
Najważniejsze :
-każda, dosłownie każda lampa w aucie jest nowa - zaczynając od kierunkowskazów kończąc na ksenonach
-wszystkie możliwe czujniki (wału, temp, termostat )
-kable i świece zapłonowe
-skórzana kierownica
-kapy lusterek
-listwy boczne
-daszek licznika
-wszystkie plastiki drzwi, maskownice głośników
-konsola środkowa
-wykładzina
-plastiki tunelu
-szyba przednia
-tłumik środkowy i końcowy z wersji AUB
-pompa paliwa
-łożyska tył
-osuszacz klimatyzacji
-osłony tarcz hamulcowych
-nakładka plastikowa bagażnika
-osłona silnika
-wszystkie części zderzaka: zaślepki, śruby, ślizgi, kratki, hokej etc.
-dysze spryskiwaczy szyby
-dysze i głowice spryskiwaczy reflektorów
i wiele innych których nie jestem w stanie spamiętać i spisać
wiele tych części udało mi się zdobyć na ebay, zagranicznych forach o Polo etc. Duża część została zakupiona u dealera za znaczne kwoty, faktur nie posiadam bo nie kompletuje
Auto wyceniam na 15500PLN