[9N] Jaki filtr paliwa 3 bar czy 4 bar

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

e
endless
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 04 lip 2009, 23:20

[9N] Jaki filtr paliwa 3 bar czy 4 bar

Post autor: endless »

Witam

Chciałbym pierwszy raz zmienić filtr paliwa, sprawdzam na stronie filtrona jaki filtr a tam 2 rodzaje jakiś 3 bar i 4 bar jak to sprawdzić jaki ja mam? silnik 1.2 12v 65 km 2002 r
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Wg etki filtr jest 3 barowy.
e
endless
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 04 lip 2009, 23:20

Post autor: endless »

Dzięki a tak na marginesie żebym wiedział co to jest "etka" i dlaczego były 2 rodzaje tych filtrów?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

I znowu ktoś sę obraził na wujka Google :grin:
np. http://www.genesis.net.pl/ETKA-VW_35416.html
A z tym filtrem to się domyślam ale niech się ktoś wypowie co wie dokładnie bo głupot czasami na wypisuje :victory:
PZDR
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Właściwie to filtr jest ten sam jedynie zawór jest 3 lub 4 barowy. Można podobno kupić sam filtr i zawór przełożyć ze starego filtra. Polo 9N mialo 3 barowy natomiast 9N3 już 4.
b
brum
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 02 paź 2009, 10:27

Post autor: brum »

Właściwie filtrów paliwa do poli to jest tyle rodzajów że byłem w 4 warsztatach i w żadnym nie mieli właściwego niech ci auto podniosą odczytają numer z filtra sprawdź czy mają na stanie dopiera pozwól im wymontować stary( niby w każdym był wszystko ok. ale jednak nie to inne bary to całkiem inny wygląd ) według katalogu to ten ale jednak inny. W moim kod filtra był od strony podłogi i nie mogli go odczytać bo nie dawało go się obrócić bez wymontowania :banghead: teraz stary zostawiłem na wzór do następnej wymiany więc nie sugeruj się etką
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

[quote=""brum""]Właściwie filtrów paliwa do poli to jest tyle rodzajów że byłem w 4 warsztatach i w żadnym nie mieli właściwego niech ci auto podniosą odczytają numer z filtra sprawdź czy mają na stanie dopiera pozwól im wymontować stary( niby w każdym był wszystko ok. ale jednak nie to inne bary to całkiem inny wygląd ) według katalogu to ten ale jednak inny. W moim kod filtra był od strony podłogi i nie mogli go odczytać bo nie dawało go się obrócić bez wymontowania :banghead: teraz stary zostawiłem na wzór do następnej wymiany więc nie sugeruj się etką[/quote]

Rzeczywiście, wymontowanie filtra to bardzo ciężka sprawa... Okręcić jedną śrubę krzyżakową i filtr sam wychodzi - nawet wężyków nie trzeba odpinać, żeby móc go obrócić o 90 stopni... Ja dopasowałem filtr bez problemu. Rocznik, silnik oraz fakt, że filtr zamontowany ma 3 wyprowadzania wystarczył aby dopasować dobry filtr.

Pozdrawiam
b
brum
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 02 paź 2009, 10:27

Post autor: brum »

:grin: No wiem tata ci opowiadał jak był w warsztacie :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”