Witam!
Bardzo proszę o opis za co odpowiedzialny jest bezpiecznik nr 30. Po "uśpieniu" auta mam pobór ok 13 - 21mA, z tego co doczytałem normą jest ok 6mA. Jak wyjmę bezpiecznik nr 30, to pobór spada od 1 do 6mA

Wiem, że zasila on oświetlenie wewnętrzne, lampkę w bagażniku, klakson, awaryjne i prawdopodobnie wzbudzenie alternatora. Co ciekawe, po włożeniu tego bezpiecznika cały czas trzyma jeden z przekaźników i przed rozbieraniem, chciałbym się dowiedzieć od czego on może być, bo to pewnie jego sprawka. Co ciekawe jak wyjmę ten bezpiecznik, to po przekręceniu stacyjki oprócz podświetlenia włącznika świateł mam też podświetlenie regulacji klimatyzacji i nawiewu(zwykła klima). Po ok. 3ch dniach postoju odczuwalny jest gorszy rozruch spowodowany rozładowującym się akumulatorem.
Pozdrawiam