Nocne mary...

Tu lądują ważne klubowe tematy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

to wyciągnij kopyta i napij się browara :D
Awatar użytkownika
patrykbadyl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 21 mar 2012, 20:34
Lokalizacja: NDG

Post autor: patrykbadyl »

nie mogę :/ jeszcze będę auto prowadził :PP
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

haha dał bym 195 ale mi turbiny wyskoczą przez maske ;D
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

Marcinek
mając biturbo to się na gąsienicach od czołgu jeździ :D
D
Dymeks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 12 maja 2012, 20:21
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Dymeks »

Witajcie :D
Sprawdzałem próbowałem dzisiaj odłączyć kostki od pompy abs, ale jakoś mi to nie wyszło.
Podłączyłem do kompa samochód i wyskoczyło mi błąd o pompie hydraulicznej oraz Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Jak się domyślam jest to czujnik abs.
Jeśli wymienię czujnik to jest szansa, że błąd o pompie już się nie pojawi? Czy to nie ma nic wspólnego?
Druga sprawa, dam sam radę wymienić czujnik abs?
Pzdr
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

[quote="dumle"]Marcinek
mając biturbo to się na gąsienicach od czołgu jeździ :D[/quote]

wiem ;D ale bym was wszystkich wtedy zawstydzil :D heh polo 4motion

wessał bym twoje 16V pilotem od centralnego :crazy:
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

Dymeks
jeśli jest faktyczine uwalony czujnik to po wymianie i wykasowaniu błędów powinno być ok. poza tym to poszukaj w wyszukiwarce na temat czujników ABS, było pisane o tym. Offtopic nie jest dobrym miejscem do rozwiązywania takich problemów :)

Marcinek
moje 16V wsysa wszystko niczym czarna dziura razem ze światłem :D teoria Einsteina wisi na włosku :D
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

[quote="dumle"]

Marcinek
moje 16V wsysa wszystko niczym czarna dziura razem ze światłem :D teoria Einsteina wisi na włosku :D[/quote]

twoje polo nie stało chyba nigdy obok prawdziwego biturbo ;P


Tym czasem ide pruć tapicerki ;D
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

[quote="Marcinek"]
twoje polo nie stało chyba nigdy obok prawdziwego biturbo ;P[/quote]
to biturbo nie stało koło mojego polo :D

powodzenia w rwaniu gaci :)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Dymeks"]Podłączyłem do kompa samochód i wyskoczyło mi błąd o pompie hydraulicznej oraz Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Jak się domyślam jest to czujnik abs.
Jeśli wymienię czujnik to jest szansa, że błąd o pompie już się nie pojawi? Czy to nie ma nic wspólnego?
Druga sprawa, dam sam radę wymienić czujnik abs?[/quote]
raczej marne szanse że pompa ma coś wspólnego z czujnikiem.
dasz radę wymienić czujnik ale jest trochę zabawy. jak to zrobić znajdziesz na forum, tu rozmawiamy o dupie maryni i starczy już techniki :crazy:

Bielo
Jakoś nie miałem problemu z dojazdem. w stronę wawy pociągi jechały prawie normalnie. nie zatrzymywały się na Toruńskiej i Pradze oraz jechały przez Wschodni, Centralny i Zachodni.
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

Kto z was teraz cieżko pracuje?? :grin: :grin: :grin:
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Lechu_1987"]Kto z was teraz cieżko pracuje?? [/quote]
teraz teraz. Czy tak ogólnie pytasz? Bo każdy ciężżżżko pracuje codziennie. jedynie shao leser siedzi w China i zbija bąki. zresztą jak zawsze.
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

nie no teraz :D
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

Lechu_1987
No ładnie wojsko polskie się w pracy nudzi ?? :) a kto nas będzie pilnować :P
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

JA, ale czy ciężko to bym nie powiedział :D
Zablokowany

Wróć do „Archiwum klubowe”