No widocznie nie wszyscy czytają od początku do końca.
[quote="lukas2305"]to niech przygotuje 2 stówy, jedzie do aso, czeka 2 tygodnie i ma oryginała :rotfl:[/quote]
Nie koniecznie. Wystarczy dorwać obudowę filtra powietrza (20-30PLN) od Golfa II, innej polówki lub innego złomka i będzie działać. Na początek muszę wydłubać ten termoregulator i sprawdzić czy działa.
Swoją drogą znalazłem coś takiego w sieci:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=33971&hl=%F0%E5%E3%F3%EB%FF%F2%EE%F0%20%20%E7%E0%F1%EB%EE%ED%EA%E0&st=100
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95012
Szukając dalej po sieci znalazłem na rosyjskiej stronie opis jak to sprawdzić, czy działa. Trzeba wydobyć ten termostat z obudowy filtra. Dziurę po nim zakleić taśmą. Wężyki zostawić podłączone tak jak jest oryginalnie. Następnie odpalić auto i przystąpić do podgrzewania termostatu suszarką do włosów i sprawdzać co się dzieje w komorze regulacyjnej.
Na wszelki wypadek podam numery części, bo występuje ten element pod dwoma numerami:
036129828
049129630A
Pierwszy stosowany w VW, a drugi w AUDI.



