[86c2f] filtr paliwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

ale odkop :rotfl:
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

u mnie sąsiad co rano odpala nexia tym samostartem przy obecnych warunkaxh, psiknie w kolektor i szybko biegnie kręcić rozrusznikiem, widok nie do opisania, a te odgłosy jego silnika robią dodatkowe efekty dźwiękowe :) auto ma już na wykończeniu prze 2 rok :-D samostart daje radę
C
Chupacabra
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:04
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: Chupacabra »

No co?? ;)
Wygląda, że właśnie sezon na przymusowe wymiany filtrów, świec, akumulatorów itd., itp. mamy w pełni, to i warto chyba było odkopać :good:
Akurat wymieniałem filtr paliwa...

Crazy - i właśnie temu lepiej w dwójkę, choć pewnie mniej radości dla obserwatorów.
"Nigdy nie wstrzymuj swoich bąków w sobie. One przemieszczają się po kręgosłupie aż do mózgu i tak tworzą się nasze gówniane pomysły..." Droopy

Škoda 120L 1989
VW Polo 86C2F 1992 1,4D
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

A u mnie filtr paliwa (ten okrągły) jest chyba założony odwrotnie :shock: chyba że to jakiś nietypowy zamiennik..
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

[quote=""adam""]Tak na filtrze jest strzalka ktora wskazuje kierunek przeplywu (w strone przodu auta )[/quote]

Na pewno w stronę przodu auta? U mnie zmieniłem ostatnio filtr i skierowałem go w stronę tyłu auta (w stronę pompy paliwa).

A stary filtr był założony odwrotnie..
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

na pewno, strzałka do zasilania silnika :) Filtr większych cząstek --> pompa paliwa --> twój filtr -->silnik
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

Czyli filtr dużych cząstek to ta prostokątna bryła, do której dochodzą 3 przewody, i z której wychodzi jeden wąż do pompy paliwa? A ten okrągły filtr jest bezpośrednio "przed" silnikiem? Przepraszam, ale chcę się upewnić, zwłaszcza że facet w sklepie zgodził się z moim stwierdzeniem, że wlot filtra jest połączony z bakiem..
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

easyrider, odwrotnie ma być.
facet w sklepie dobrze gadał, ale pewnie nie wie, że w polo są dwie pompy i ta wewnętrzna ma kołnierz filtrujący.
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

No to odwracam (znów pod samochód blee), mam nadzieję, że filterkowi się nic nie stało. A wymienia się ten kołnierz w wewnętrznej pompie objętościowej?
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

Dzięki za odpowiedzi, popatrzałem raz jeszcze na schemat i tym razem wszystko mi się zgadza :-D

A mogę puścić w obieg ten sam filtr paliwa, który odwrotnie założyłem? Przejechałem na nim z 15 metrów..
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

przepłucz kilka razy benzyną i zakładaj
e
easyrider
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: easyrider »

Przepłukałem benzyną, założyłem, wszystko działa jak należy :D :D :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”