rocznik 1991
pochodzenie z Niemiec na Śląsk, ja kupiłem w Świdwinie 03 Lutego 2010
W dowodzie widnieje G40 ale chyba ktoś serduszko wyjął i wsadził 3F i zagazował :blush2:
Auto przeznaczone typowo do sportu a dokłądniej do amatorskich rajdów samochodowych (KJS, RS, SOS, SO itd)

Buda: G40, brak plastików z zewnątrz, tylna klapa bez wycieraczki, białe kierunki.
Wnętrze: Wyjęte wygłuszenia i niepotrzebne plastiki, została tylko deska rozdzielcza i lampka pod dachem. Fotele Kubełkowe BimarcoC, pasy szelkowe 3 pkt. Schroth mocowanie wg J, mocowanie koła zapasowego wydłużone (wejdzie każde koło i każda felga).
Silnik: 3F seria (kiedyś zagazowany).
Skrzynia: 5 biegowa seryjna.
Koła: Felgi stalowe białe 13 przód 5,5 tył seryjne.
Hamulce Seria: przód tarcza went tył bęben.
Zawieszenie: Przód: Amortyzatory TA Technicks, sprężyny -30 Vogland. Tył: Amorki seria sprężyny, -30 Vogland
Wdech: Pusty katalizator dalej seryjny.
Plany: Wydech wolny lub z środkowym tłumikiem przelotowym, na przednią szybę wpadnie blenda


Fotki:
Stare odeszło przyszło czerwone

IV RALLYSPRINT SMS 2011
