POLO 86c2f STYLE GT 3F by ziko_tczew

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
PeroG40
Początkujący
Początkujący
Posty: 192
Rejestracja: 12 paź 2010, 21:03
Lokalizacja: Zdolnysląsk

Post autor: PeroG40 »

jest dobrze ,tylko trzabylo umyć komorę silnika przed swapem :piwo:
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

PeroG40 umył bym ale woj na podworzu przed warsztatem nie miał szlaucha i nie było jak umyc.

sztahu a odczucia z jazdy sa nieziemskie, w poruwanniu do mojego starego aav to jest ogromna roznica.

A zapomniałem jeszcze dodac ze przy okazji jak był robiony swap to do polo zawitała nowa maglownica bez luzów, z amortyzatorem skretu, do tego nowe koncówki drazka kierowniczego nowe wachacze. To teraz po sutawieniu zbierznosci jest super. A co do komory to ja moze jeszcze umyje ale juz jak silnik siedzi to moze jakimis szmatkami.
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

Rury w grillu nie montujesz? Czy nie mialeś?
Ładnie nie musi wyglądać, nie robisz Car Show z polo, ważne by było zdrowe i zapitalało :)
Obrazek
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

ta rure w grill mam tylko jeszcze jej nie zamontowałem bo mam dzisiaj lenia. jeszcze musze zamontowac ta plastikowa osłonke nad wiatrak chłodnicy.
Ż
Żywiec
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2012, 9:18

Post autor: Żywiec »

a że tak przy okazji spytam, jakiej farbki użyłeś do bloku?

Ładna polóweczka :) ja swoją dopiero odkrywam
Obrazek
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

[quote="Żywiec"]a że tak przy okazji spytam, jakiej farbki użyłeś do bloku?

Ładna polóweczka :) ja swoją dopiero odkrywam[/quote]

dzieki za ładna polówke. A o co do farby to uzyłem wysokotemperaturowej w spreju czarny mat ktora miala napisane ze wytrzyma do 650stopni C. Pompe paliwa nową zakupilem ktora daje 3,5 bara i jest z jakiegos bmw ale nie wiem jakiego. Jutro albo pojutrze zamontuje ja to powinen lepiej latac bo narazie jezdzilem na tej orginalnej z aav co dawala 1.2 bara.
Awatar użytkownika
monia619
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 15 lut 2012, 15:51

Post autor: monia619 »

Witam ziomka , którego często widze :)
bezawaryjnej jazdy zycze :)
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Wczoraj wykombinowalem takie cos do pola.

Obrazek

Dokładka tylnego zderzaka. Na zdjeciu nie wyglada to super ale na zywo jest super. Najwazniejsze ze juz tłumika nie widac.

Odrazu tez pomalowalem przedni znaczek Vw na czarno i tylni czarny vw zamontowalem.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

szczerze mówiąc, wcale mi się to nie podoba, lepiej jak jest bez, może lepiej pokombinować nad wydechem z tyłu :scratch:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

mi sie z ta dokladka podoba. zdjecie nie oddaje efektu w 100%. a co do wydechu to zostaje tak jak jest bo mam zrobione jak w dizlu ze rura na dół i jej nie widac teraz przez ta dokladke a fajnie mruczy.
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Teraz modze z pokrywą zaworów od G40 ktora praktycznie za grosze kupiłem razem ze srubami.

Tak teraz wyglada po przejechaniu ja papierem 100 i odcieciu kołnierzy na rury.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz ja pomalowalem woku srub, wlewu i w tych paskach czarnym matowym wysokotemperaturowym.

Co przed chwila 2warstwe czarnego matu maznolem. Teraz wyglada to tak

Obrazek

Na koniec dnia pokrywa wyglada tak.

Obrazek

Teraz zaspawac przelot. zrobic odpowietrzenie i spolerowac ja do konca.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No ciekawe a do czego kombinujesz ta pokrywę :scratch: , to nie ty przypadkiem chciałes spreżarke w 3f wkładać :?: jasli tak to jak tam sprawa wygląda.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Ta pokrywe zaworów załoze do swojego 3F-a. Bo kazdy ma albo ta stalowa, albo motorsporta, albo od 6n-ki. A mi sie podoba z g40 i nie widzialem zeby ktos taka zalozyl do nieukompresowanego silnika. A co do turba to narazie zasiegnełem troche informacji i wiem ze da sie to zrobic i wiem kto nawet na takim czyms jezdzil tyle ze nie na silniku 1.3 a na 1.6 abu. Ale narazie chce sie nacieszyc orginalna 3F-ka.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No to prawda, jeszcze nie widziałem pokrywy modzonej z G w 3f, kiedyś oglądałem polo 86c2f 3f ze sprężarką, ale po dłuższej rozmowie jak się dowiedziałem co trzeba i że nie wiadoma ile motor wytrzyma, czy da rade 50000km to zapomniałem o temacie, z 3f 130-150km, rakieta była co nie miara. Teraz planuje przetestować instalacje HHO, u mnie w miescie maja dwie osoby i potwierdzają spadek spalania 2-3l benzyny i odczuwalny wzrost mocy z stosunkowo nie wielkim kosztem.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

A co to jest ta instalacje HHO ????
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”