[6N] Problem z wolnymi obr. SDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

[6N] Problem z wolnymi obr. SDI

Post autor: MICHAL »

Witam. Mam problem z moim polo 1.7 SDI AKU.Problem byl z wolnymi obrotami,silnik pracowal minimalnie nierowno ale wskazowka obr.pokazywala normalnie ponizej 1tys.Potem pare dni problem zniknal i tak kilka razy powracal.Wczoraj silnik juz podczas jazdy przerywal jakby szedl na dwa gary i zgasl,odpalilem dojechalem do domu (jadac pracowal nierowno i migala kontr.swiec)zgasl i juz nie odpalil.Podzczas proby odpalenia przekreceniu zaplonu swiece grzeja(kontrolka) i slychac dziwny terkot jak zgasla(kontr.)ustalo.Wczesniej tego nie bylo.Postal noc i dzis do popoludnia odpalam na rys (terkotu przy grzaniu swiec niebylo)ale wolne odr.dalej nierowne i polecial dym z okolic filtra kabinowego (w srodku czuc palone przewody) czy to komputer sie zjaral?Po natychmiastowym zgaszeniu i probie odpalenia odpala.
Co moze padac,komputer,nastawnik na pompie?
Awatar użytkownika
cambridge
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2010, 16:20

Post autor: cambridge »

Podłącz kompa, od tego zacznij.
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Podlaczylem takie byly bledy:

00626
00765
01268
01269
Awatar użytkownika
cambridge
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2010, 16:20

Post autor: cambridge »

Wygląda jakby coś z nastawnikiem , ale zacznij od sprawdzenia instalacji do i z nastawnika.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

00626-Kontrolka świec żarowych
00765-Czujnik położenia mechanizmu wyznacz. dawki (G149) Inaczej czujnik drogi przesuwu regulacyjnego RSW
01268-Nastawnik dawki (N146)
01269- Zawór początku wtrysku (N108)
Tak jak napisał cambridge, na początek kabloteka do sprawdzenia, bo błędy dotyczą nie tylko nastawnika, ale i zaworu kąta wtrysku. Nie wykluczone, że nastawnik jest uszkodzony.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”