[86c2f] Problem z ładowaniem ...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
DDR
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 30 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Pyskowice/śląskie
Kontakt:

[86c2f] Problem z ładowaniem ...

Post autor: DDR »

Witam, po wymianie części alternatora - stojan, regulator ze szczotkami, łożyska, nadal kontrolka z ładowania się lekko żarzy gdy wyłącze wszystko, dmuchawe zrzuce z 2 biegu na 1 to już się żarzy, jak dam na 0 to jeszcze bardziej świeci, włącze światła, czy chociażby ogrzewanie tylnej szyby, lub dam więcej gazu to kontrolka gaśnie. Mam nowy akumulator varty 61ah 600 prądu rozruchowego, wcześniej miałem 74ah centry 680 prądu rozruchowego ... myślałem że alternator nie wyrabiał do tego akumulatora ale jest zupełnie to samo z nowym :( czy tak ma być ????? Co jest przyczną żarzenia się kontrolki ładowania, fachowiec mierzył ładowanie, włączył światła dał troche gazu i wszystko jest ok, wiem że mam przekaznik grzania świec do wymiany, może on coś krzyżuje w tym układzie ????
Awatar użytkownika
DDR
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 30 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Pyskowice/śląskie
Kontakt:

Post autor: DDR »

Nikt nie wie ?
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Też miałem podobnie z tą kontrolką w golfie mk1 1.1 benzyna po naprawie alternatora właśnie - po jakimś czasie się chyba ułożył i później przestała się żarzyć ;)
Alternator nie wzbudza się- w obecnym golfie też mi świeci kontrolka do chwili jak nie "przegazuję"
Awatar użytkownika
DDR
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 30 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Pyskowice/śląskie
Kontakt:

Post autor: DDR »

[quote=""krzychu20""]Też miałem podobnie z tą kontrolką w golfie mk1 1.1 benzyna po naprawie alternatora właśnie - po jakimś czasie się chyba ułożył i później przestała się żarzyć ;)
Alternator nie wzbudza się- w obecnym golfie też mi świeci kontrolka do chwili jak nie "przegazuję"[/quote]

Ja jak przegazuje lekko to zgaśnie, ale jak puszcze gaz całkiem to się żarzy lekko tak miga, jak włącze światła to już nic nie miga, zgasze światła to znowu miga, włącze dmuchawe z ogrzewania na 2-3 bieg to gaśnie, orzewanie tylnej szyby też gaśnie, ale jak włącze tylko radio, dmuchawe na 1 bieg to sie żarzy miga tak ledwo co ale widać to niepokoi mnie to, niepowinno nic mrugać ................
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

a naciag paska masz dobry ??? moze sie slizga
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
DDR
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 30 sie 2010, 20:48
Lokalizacja: Pyskowice/śląskie
Kontakt:

Post autor: DDR »

[quote=""barmaz91""]a naciag paska masz dobry ??? moze sie slizga[/quote]

Pasek też jest nowy, może sie ślizgać ... faktycznie podstawowa rada a uwagi nie zwróciłem, przed wymianą popiskiwał, ale teraz nic niepiszczy, może przez to że jest mróz :), zobacze ...
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Sam sprawdź napiecie najpierw na akku a potem na altku .
Mnie to wygląda na niepewne połączenie altka z baterią (kabel od altka do rozrusznika albo masa silnika )
Obrazek
Awatar użytkownika
Piterr
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 04 sie 2011, 21:44
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Piterr »

[quote=""DDR""]Witam, po wymianie części alternatora - stojan, regulator ze szczotkami, łożyska, nadal kontrolka z ładowania się lekko żarzy gdy wyłącze wszystko, dmuchawe zrzuce z 2 biegu na 1 to już się żarzy, jak dam na 0 to jeszcze bardziej świeci, włącze światła, czy chociażby ogrzewanie tylnej szyby, lub dam więcej gazu to kontrolka gaśnie. Mam nowy akumulator varty 61ah 600 prądu rozruchowego, wcześniej miałem 74ah centry 680 prądu rozruchowego ... myślałem że alternator nie wyrabiał do tego akumulatora ale jest zupełnie to samo z nowym :( czy tak ma być ????? Co jest przyczną żarzenia się kontrolki ładowania, fachowiec mierzył ładowanie, włączył światła dał troche gazu i wszystko jest ok, wiem że mam przekaznik grzania świec do wymiany, może on coś krzyżuje w tym układzie ????[/quote]

Warto wziąść miernik do reki i zmierzyć jakie jest napięcie na aku zaraz po odpolaniu a później przegazowaniu. Od tego bym rozpoczął śledztwo ;) Aku napewno nie jest winne :) Pytanie jakiej firmy masz regulator :P Przekaźnik powienien tyknąc po zakończeniu grzania świec ;) Wiec watpie ze to może byc on
Awatar użytkownika
Franklin
Początkujący
Początkujący
Posty: 162
Rejestracja: 24 wrz 2011, 23:28
Lokalizacja: Bielsko i Biała

Post autor: Franklin »

We fiescie mkIII mialem tez problem z zarzaca sie kontrolka ladowania.Mialem tam padniete 2diody prostownicze.Sprawdz napiecie na alternatorze,na aku,wyczysc klemy,mase na silniku,kabel plusowy na altku,kabel od kontrolki na altku,sprawdz naprezenie paska(ma sie uginac nie mniej niz pol centymetra) i jezeli to nie pomoze to zostaje ci rozebrac alternator,rozlutowac stojan od mostka prostowniczego i pomierzyc przejscie na diodach
Czerweny Karawan 2eF viewtopic.php?f=28&t=42627
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”