Obroty silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Atrax
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Obroty silnika

Post autor: Atrax »

Więc polówke doprowadziłem do stanu jeżdzenia nie licząc że mam 2 kape w oponie w ciągu dwóch miesięcy...

ale do rzeczy....

Polówka posiada elektryczne szybki i gdy na zapalonym silniku biegu jałowym opuszczam i podnosze cudowne szybki obroty mi opadają i podskakują.... nie jest to zbytnio odczuwalne jednak z ciekawości pytam czy taki objaw jest normalny a jak nie to co jest znów grane :D :crazy:
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.
c
c4pricorn

Post autor: c4pricorn »

Minimalna zmiana obrotow zdarza mi sie w momencie, gdy szyby sa juz podniesione do konca, a ja jeszcze przez chwile trzymam guzik. Byc moze wynika to z nadmiernego obciazenia napedu, ktory powoduje wzrost poboru pradu i jakos obciaza alternator, ktory z kolei minimalnie spowalnia silnik? Tak tylko sobie teorie wymyslilem. Ale w czasie samego podnoszenia/opuszczania obroty mam bez zmian. Moze warto zajrzec do aku i alternatora?
Awatar użytkownika
Atrax
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Post autor: Atrax »

Kolego faktycznie :D To co napisałeś jest dokładnym opisem :) Sprawdziłem ponownie i przy domykaniu szyby sam koniec jest spadek tylko :crazy: Dziwne bardzo dziwne :censored:

Nie będe zakładał nowego tematu i pytam się prosto jaki tłumik założyć do polo i czy od razu środkowy z końcówką czy sam koniec bo mi koniec pognił :banghead:
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.
Awatar użytkownika
PaY
Swój
Swój
Posty: 938
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Poznań / Czarnków
Kontakt:

Post autor: PaY »

co do tlumika warto podjechac na kanal i zobaczyc w jakim stanie jest caly uklad wydechowy.... doplacic troche wiecej i nowy zalozyc w razie potrzeby
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy
Wyróżnienie]
Derby na PJ
[img]http://
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

A może rzeczywiście zobaczyć gdzie przegniło i pospawać za 20-30 złotych. ja osobiście gdy usłyszałem ile kosztuje środkowy tłumik do 86c to zdębiałem - 130 PLN. A dziura się tylko zrobiła przy miękkim przegubie od strony katalizatora. Naprawa kosztowała mnie 1 PIWO u znajomego - i czteropak ze szwagrem po montażu. I przegląg przeszedł :)
Das Auto.
Awatar użytkownika
PaY
Swój
Swój
Posty: 938
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Poznań / Czarnków
Kontakt:

Post autor: PaY »

jak ja bylem z moim 86c to koles mi powiedzial od 280-350 zł (calosc)w zaleznosci czy da sie uratowac jakas przeplotke czy jakos tak
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy
Wyróżnienie]
Derby na PJ
[img]http://
Awatar użytkownika
Atrax
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Post autor: Atrax »

Ludziska ja już końcowy to mam spawany 2 razy :D To jest sama RDZA... nawet na spawach :banghead:
Na allegro środkowy i końcowy od 80 zł do 200 zł można znaleźć. Co do w jakim stanie tłumik sam widze pod kanałem :D

np.

http://allegro.pl/item656906049_tlumiki ... ratis.html
http://allegro.pl/item662909604_vw_polo ... onowy.html

albo

http://allegro.pl/item660988972_vw_polo ... y_dtm.html

i czy ten bez cieńcia wejdzie...
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”