[9n] Jak rozebrac zegary?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Marcofaszysta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:25
Lokalizacja: Bremen,Niemcy

[9n] Jak rozebrac zegary?

Post autor: Marcofaszysta »

Witajcie zainteresowani.Ma m pytanie odnosnie rozebrania zegarow.Wyjąłem je z samochodu i nawet rozebralem, widać na foto:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ale chodzi mi o to zeby wyjac ta plastikowa plytke zeby zeskanowac i zrobic na bialo.Ale przeszkadzaja mi wskazowki i boje sie za nie szarpac zeby czegos nie uszkodzic.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Jak ktos to rozbieral to prosze o rade,albo moze ktos ma skan zegarow i wiedze jak to poskladac wszystka po wykonaniu bialych zegarów,żeby bylo wszystkie kontrolki widac i wogule.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

spróbuj wyjąć ten szpikulec (albo 'przeskoczyć' wskazówką) co opiera się o niego wskazówka, niech opadnie na 'swoje' miejsce i wtedy próbuj wyjmować wskazówki. Najlepszym narzędziem do tego jest widelec. nie zostaw sobie odcisków na tarczy bo ktoś pomyśli że było coś kombinowane
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
Marcofaszysta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:25
Lokalizacja: Bremen,Niemcy

Post autor: Marcofaszysta »

Ok zaraz sie za to zabieram i dam znac jak poszlo.Dzieki za wskazowki:)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
Marcofaszysta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:25
Lokalizacja: Bremen,Niemcy

Post autor: Marcofaszysta »

Nie da rady,u mnie tych szpikulcow nie ma o ktore sie wsazowki opieraja.Wiec jestesmy w punkcie wyjscia :banghead:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
Marcofaszysta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:25
Lokalizacja: Bremen,Niemcy

Post autor: Marcofaszysta »

Hehe dalem rade zdiac wskazowki,trzeba obrucic wskazowki przeciwnie do ruchu wskazowek zegara i obracac w strone oporu i jednoczesnie ciagnac do gory." obroty i wskazowki schodza :vinsent:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Marcofaszysta"]Nie da rady,u mnie tych szpikulcow nie ma o ktore sie wsazowki opieraja.Wiec jestesmy w punkcie wyjscia [/quote]
Ale silniczki na których zamontowane są wskazówki mają swój punkt oporu przy maksymalnym wychyleniu. Przekręć je na maksa w prawo aż poczujesz że dalej nie idą, zaznacz delikatnie ołówkiem miejsce graniczne i wtedy zabierz się za zdjęcie wskazówek. Sposób ich zdjecia zdjęcia opisał kolega Mateusz (m911).
Acha, nie zdejmuj wskazówek w położeniu granicznym żeby nie przekręcić silniczka.

-- edit --
Widzisz, dało rade. A tak wogólę to mogłeś poszukac na forum bo opisywaliśmy to przy okazji 6N / 6N2 :)
Awatar użytkownika
Marcofaszysta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:25
Lokalizacja: Bremen,Niemcy

Post autor: Marcofaszysta »

Wiem,znalazłem i dlatego udało mi się je zdiac:D
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
snakemaycry
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: snakemaycry »

Wiem, że odkopuję dinozaura, ale potrzebuje pilnej porady.

Otóż chciałem wymienić brzęczyk w zegarach i "udało" mi się przekręcić silniczek obrotomierza ;////

Teraz po podłączeniu zegarów obrotomierz wskakuje na pozycję jaka mu się uwidzi np 400 obr, i może dało by się z tym żyć, albo poczekać do naprawy. Ale w 80% przypadków po wyłączeniu zapłonu cofa się jeszcze kawałeczek i po ponownym włączeniu zapłonu przeskakuje do tyłu (na zegar a a potem odwrotnie do wskazówek zegara). Czy d aise to jakoś jeszcze naprawić czy czeka mnie wymiana silniczka obrotomierza ?? ;(

Jestem podłamany, bo chciałem coś naprawić, tymczasem tylko spi****** ;(
16 lat pistacjowe 6N. Teraz 9N3.
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”