[6n] Polo 96 -elektryka

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Witam ,jeśli można to się podepnę
szukałem w szukajce i nic nie mogę znaleźć
jeżeli źle wybrałem temat to przepraszam i proszę o przeniesienie
do odpowiedniego działu :talkative:


Więc na temat :
1.9 d - AEF
Moim problemem jest coś z elektryką .
Wracałem z kościoła i jak chciałem odpalić polunie to nagle było zbyt mało energy
i kontrolki migały , więc po przyjeździe siostry podłączyłem aku na kable
i bez problemu odpalił , po przejechaniu 15 km zgasiłem silnik i sytuacja się powtarza
kontrolki migają i nie ma na tyle mocy by ruszyć rozrusznik , mało tego jak przegazuję
to światła przygasają i czasem prędkościomierz nie działa i razem z nim zapalają się kontrolki
Oleju i chłodnicy .

Co odpowiada temu zasilaniu -
alternator ?
wiem że alternator ładuje aku ale co odpowiada za :
prędkościomież ?
dodam że pasek ma dopiero 3 tygodnie.
Może jakieś styki , ale gdzie ich szukać . :search:

Proszę o jakieś podpowiedzi
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

objawy wskazują na pasek , regulator napięcia, altek , tylko na pewno prędkościomierz a może obrotomierz jeśli obrotomierz to sprawdź wtyczkę na altku.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

bialy0666
Przepraszam , to chodzi o obrotomierz
jak opisuję pasek jest jeszcze nowy .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

altek jest odpowiedzialny za obrotomierz , albo coś nie tak z altkiem np szczotki , układ prostowniczy , regulator napięcia.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Jutro kupuję nowy aku ,
i sprawdzę jeszcze alternator.

Może to być dziwne pytanie ale regulator napięcia
jest na alternatorze czy w innym miejscu ?
bo może czas na wymianę regulatora .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

padami lub laptop ,albo wyszukiwarka trudno pisać było musiałem wyłączyć laptopa .
tak na altku wraz z szczotkami . altek jest obcowzbudny wiec jeśli nie dostanie napięcia nie będzie go produkował a odpowiedzialny jest za to regulator . spróbuj podmienić aku lub naładować obecny dla pewności.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

bialy0666

Jutro kupię nowe aku i zobaczę co będzie
jak nic się nie poprawi pozostanie chyba
wina regulatora .
Ale zobaczę co będzie jak podłączę nowy aku
jak co to się odezwę czy coś się poprawi. :)
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Nie wiem jaki masz u siebie alternator bo były różne, ale w 90% przypadków jest szczotkoregulator i jest on umieszczony na alternatorze.

Zanim kupisz akumulator sprawdź ten, może przez słabe ładowanie masz z nim problemy. Jak nie masz prostownika wsadź go komuś do samochodu, i niech pojeździ zobaczy.

Osobiście mogę tylko powiedzieć, ze jezeli ma się oryginalny regulator, a skończyły się w nim szczotki, najlepszym rozwiązaniem jest kupić najtańszy regulator i szczotki przelutować.
Te tanie nowe regulatory są o kant uja. Ja w jednej ze swoich polówek usmażyłem akumulator przez regulator któremu się odechciało po 3 miesiącach regulowac. Jak wyjmę go z auta to opisze problem, i podam markę regulatora.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Puszkin

Regulator jest bosch
oczywiście taniochy ja nigdy nie kupuję
zawsze wybieram znane mi marki i z górnej półki.

Ale zwrócę uwagę na alternator i regulator być może
będę musiał go regenerować .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Kupiłem aku z centry i wszystko jest ok,
ale jeszcze porobię mu pomiary prądu tak dla pewności .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”