[9N3] 2 Błędy 1.4 tdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
dacjano
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:01
Lokalizacja: Pomorze

[9N3] 2 Błędy 1.4 tdi

Post autor: dacjano »

Polo 9n3 2006r 1.4TDI 80km silnik BMS mam 2 błedy których nie idzie usunać vagiem (HEX CAN USB 704.1PL)

adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Nr seryjny SW: 045 906 013 HW: 045 906 013
Komponent: R3 1,4L EDC G000SG 9554
Kodowanie: 0003071
Kod serwisu: WSC 31414
Znaleziono 1 błąd:
013112 - Sterownik 1 świec żarowych - obwód sterujący: usterka elektryczna
P3338 - 000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39227 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 903 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.06 V
Bity binarnie: 00001100
Temperatura: 55.8°C
Bity binarnie: 11111111
Kody gotowości: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------

Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: Brak
Nr seryjny: 6Q0 423 156 AG
Komponent: LenkhilfeKYO V958
Kodowanie: 10110
Kod serwisu: WSC 31414
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00816 - Czujnik układu wspomagania kierownicy (G250)
30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem
01314 - Komputer sterujący silnikiem
49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny

ten pierwszy bład idzie usunać kontrolka gaśnie lecz po jakimś czasie zapala sie ponownie, zaś ten drugi błąd także idzie usunać ale kontrolka nie gaśnie i po ponownym skanie dalej wywala ten bład

silnik pracuje normalnie odpala ok nigdy niemiałem problemów, co do wspomagania to cos jest nie tak nie zminienia mi siły wspomagania cały czas jakby wspomagał z taką samą siłą. przebieg to 40tys km

co można posprawdzać ewentualnie co jest do wymiany? i jak sie do tego "dostać"
i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Wspomaganie działa, czy też nie? Pisałeś o sile wspomagania ale nic nie pisałeś czy fajera lekko chodzi, czy ciężko. Co do silnika to niema pomysłów. Można sprawdzić przekaźnik świec jest obok skrzynki bezpieczników, lub ewentualnie świece bym jeszcze sprawdził.
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
d
dacjano
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:01
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: dacjano »

Wspomaganie działa ale np.przy szybkim gwałtownym zawracaniu to trzeba uzyć większej siły. i kierownica nie usztywnia się pod wpływem prędkości.
x
xtreme
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 cze 2009, 11:31

Post autor: xtreme »

Witam, własnie miałem pisać nowy post gdy trafiłem na Twój problem. Ja u siebie również stwirdziłem problem ze wspomaganiem a minowicie gdy chcę gwałtownie skręcić to wspomaganie przestaje działać czyli im bardziej gwałtownie skręcam to tym mniej wspomaga. Zauwałyłem też że gdy przy gwałtownych ruchach kierwonicą swiatła dosyć mocno przygaszają. Wygląda na to, że wtedy pobiera bardzo dużo prądu.
proszę o pomoc

-- Pią Cze 12, 2009 3:07 pm --

Co do wspomagania to już zdiagnozowałem :-) mam wyciek płynu wspomagania i poprostu był pusty zbiorniczek wyrównawczy. Gdy uzupełniłem płyn problem zniknął. Zbiorniczek wyrównawczy jest pod akumulatorem więc czeka Ciebie wyjęcie go i odkręcenie półki na której stoi. Jak to zrobisz to zobaczysz zieloną nakrętkę od zbiorniczka. powodzenia
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”