Ori - nie ori, lift - nie lift: układ łączy się z samochodem tylko w trzech punktach - masa (no problem :agree: ), podświetlenie włącznika (to z każdego punktu który się świeci a jest regulowany pokrętłem przy głównym włączniku, przewód szaro-niebieski; może być np. przy pokrętłach nawiewu, podświetleniu zapalniczki, podświetleniu włącznika awaryjych i ogrzewania szyby). I pozostaje główna sprawa - zasilanie. W wersji "przedliftowej" to bezpiecznik 14 a w tej dziwnej "skrzynce" bezpieczników na 32 sztuki to nr 11, ten sam co i sygnał. Chodzi tu o bezpiecznik zasilany z zapłonem.
W aucie posiadanym przez Kolegę jest dedykowany pin nr 9 w zielonym złączu D (na poniższym linku:
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28
Można użyć konektorka ze złącza radiowego tzw. ISO. Chodzi o ten czarny/czarno-żółty przewód do zacisku 15 w zespołach sterujących oraz zacisku 4 w zespole pokręteł.