nierówna praca polo 1.0 monowtrysk

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
dawson31
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

nierówna praca polo 1.0 monowtrysk

Post autor: dawson31 »

Witam
moje polo 1992 rok 1.0 faluje na obrotach zaraz po odpalaniu

druga sprawa pali jak smok chyba z 15 litrow mam nowy tłumik bez katalizatora i zauwazylem ze tłumik jest czarny ale nie kopci na czarno.

trzecia sprawa gdzie sie znajduje sonda lambda gdyz na przegladzie spaliny wyszly ze jest kilkakrotnie za duza emisja dzieki za odpowiedzi
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Najpierw Ad.3 Lambda powinna być przykręcona do rury wydechowej, pod skrzynią biegów (może trochę dalej w kierunku tyłu polówki).
Ad.1 Faluje, bo może nie być sondy...jeśli sonda jest użyj forumowej Szukajki search.php?keywords=faluj%C4%85ce+obroty&terms=all&author=&fid%5B%5D=19&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
Ad.2 Dużo pali, bo może nie być sondy...jeśli sonda jest użyj forumowej Szukajki search.php?keywords=du%C5%BCe+spalanie&terms=all&author=&fid%5B%5D=19&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
d
dawson31
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dawson31 »

były odłączone 3 przewody od sondy dwa białe i czarny odkrecilem sonde byla czarna jak wegiel
przeczyscilem podlaczylem jak sprawdzic napiecie gdyz kostka ma 4 przewody
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

dwa białe to podgrzewanie sondy. czarny to sygnałowy, brązowy masa. Podpinasz kostkę, bierzesz dwie szpilki i miernik napięcia. Załączasz silnik. Wkłuwasz się najpierw w oba białe. Napięcie na nich powinno być takie jak akumulatora (podejrzewam że z przedziału 13,8 do 14,4V). Jeśli nie ma napięcia uszkodzona instalacja/przekaźnik/komputer. Jeśli jest to OK. wyciągasz szpilki i wkłuwasz się w czarny i brązowy. Napięcie przy załączonym i rozgrzanym do min.60stopni silniku (przed samym pomiarem dobrze jest na minute przytrzymać 3000obrotów) powinno skakać między 0,2 a 0,8V. Jeśli nie ma napięcia uwalona sonda. Jeśli jest 0,45V cały czas to sterownik jest w trybie awaryjnym (trzeba zrobić reset kompa przez zdjęcie klemy na minute). Jeśli napięcie przeskakuje rzadziej niż raz na sekundę/półtorej, sonda do wymiany. Narazie tyle.
d
dawson31
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: dawson31 »

dzieki temat zamkniety sonda działa i krokowiec przeczyscilem
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”