Powiem szczerze ze widzialem podobne znaki na paskach- choc nie az tak wyrazne. Ja bym tez tylko obserwowal. Z drugiej strony jakos nie slyszalem dobrych opini o paskach DAYCO. Osobiście wolałbym conti albo gates'a. Mozna ewentualnie pokusic sie na wymiane na conti i spałbym spokojnie.
wesol
DAYCO jak widać daje radę (nie pruje się ani nie pęka), ale widziałem pasek conti w tym silniku i wyglądał zdecydowanie lepiej (sam wcześniej miałem conti), także next time będzie na 100% conti
szkoda,że dopiero teraz zauważyłem ten temat bo bym pomógł,gdyż mialem podobną bolączke:) rownież byłem z tym "problemem" w ASO i ta rolka napinająca w kształcie symetrycznego "świderka",ma za zadanie wyśrodkowywać pasek żeby nie spadł:)
tylko ja pytałem o to ponad 2 lata temu, to jeszcze chyba nie wiedziałeś o forum
tłumaczenie imho wyssane z palca, bo przecież z normalnej rolki w innych silnikach jakoś nie spada..