[quote="marcin86"]To Ci i tak nic nie da, bo blok jest aluminiowy.[/quote]
Blok jest aluminiowy tylko w AER 999 cm3. U kolegi jest żeliwny.
Tu masz monety dokręcania
Silniki z kadłubem z żeliwa szarego:
I etap: za pomocą klucza dynamometrycznego
momentem 40 N • m.
II etap: za pomocą klucza dynamometrycznego
momentem 60 N • m.
III etap: 1/4 obrotu (90°) sztywnym kluczem,
dokręcając jednym, ciągłym ruchem.
IV etap: 1/4 obrotu (90°) sztywnym kluczem,
dokręcając jednym, ciągłym ruchem.
Silniki z kadłubem ze stopu lekkiego:
I etap: za pomocą klucza dynamometrycznego
momentem 30 N • m.
II etap: 1/4 obrotu (90°) sztywnym kluczem,
dokręcając jednym, ciągłym ruchem.
III etap: 1/4 obrotu (90°) sztywnym kluczem,
dokręcając jednym, ciągłym ruchem
I kolejność dokręcania śrub
