Rozumiem, że ITB dostarcza po prostu niezależnie powietrze do każdego cylindra? Sprytne rozwiązanie.
ps. co do fotosów to nie ma problemu. Umyje w weekend rajdówkę i strzelę jej parę fotek, bo mam tylko takie warsztatowo-archiwizacyjne przy róźnych pracach.
Takie tam nieprzygotowane:
http://img25.imageshack.us/content.php? ... elarge.jpg
http://img190.imageshack.us/content.php ... 1large.jpg
Biała (White Magic) to Polo GTI rok 2001, przygotowana w grupie A5 (1,4 16V AUB) od samego początku czyli nowości autka do rajdów. Ma już za sobą trochę występów w rajdach (PZM Książka Samochodu Sportowego) na terenie Polski
Czarna (Black Magic) to Polo GTI rok 1999, zakup z przed półtora tygodnia (1,6 16V AJV). Kupiłem ponieważ chciałem mieć silnik do swapu w swojej, reszta mnie nie interesowała. Dodatkowo poprzedni właściciel oszpecił ją strasznie airbrushem. Po rozłożeniu na czynniki pierwsze okazało się, że to był dobry zakup. Buda nie "strzelona" nigdzie (tak też do tej pory jestem w szoku ;-), silnik w super stanie i suchy a skrzynia cieknie tylko trochę. Do tego ma wszystkie rozpórki (kielichy przód i tył oraz pod silnikiem). Miała być dla silnika a tu proszę...

no i teraz musze zbudować też drugą rajdówkę, ponieważ to grzech nie wykorzystać takiego podarunku.
Tak dla zainteresowanych zakupami to z czarnej mam do odsprzedania wszystkie graty ze środka (wykładziny, podsufitkę, wszystkie plastiki, boczki, siedzenia/fotele, audio JVC wraz z głośniczkami, tubą i wzmacniaczem), do tego kompletny układ klimatyzacji, sprężyny obniżające, mechanizm centralnego zamka, kieronicę z airbagiem oraz airbag pasażera, sterownik airbag, schowek, lampy soczewkowe, halogeny przednie, felgi aluminowe 8x15 i wiele więcej jeżeli ktoś jest czymś zainteresowany
