Re: jaka to uszczelka? [6n2, 1.4 MPI 8v, AUD]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Re: jaka to uszczelka? [6n2, 1.4 MPI 8v, AUD]

Post autor: shao »

Domyslam sie, ze juz to widziales (Piotrek tez) skoro podales numer rysunku - ETKA nie wyszczegolnia uszczelek w tym miejscu dla AUD.

Obrazek
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Trzeba zmierzyc Twoja i zobaczyc czy nie jest taka sama jak tam. Albo poszukac czegos co by pasowalo. Teraz jeszcze tylko sprecyzuj czy chodzi Ci o kwadratowa z dziura czy o oring.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Taka uszczelka była montowana w AHW, APE, AKQ, AUA, AUB, BBY. Koszt tej uszczelki to jakieś 10 zł w aso-vag. AUD był montowany jeszcze w Arosie ale tam też nie ma informacji o uszczelce. Silnik z przepustnicą na środku kolektora ssącego był w Fabii i numer tej uszczelki 047 133 073 C (koszt w aso-vag.pl to bagatela 11 zł). Wygląda inaczej niestety. W Lupo też układ przepustnica-kolektor był taki sam w przypadku silnika AHT (1.0) i numer uszczelki to 047 133 073 A.
Ja bym kupił jedną i drugą w ASO. Koszta nie są jakieś mocno wysokie.
Obrazek
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

To o co chosi? :shock:

Masz na obrazku przeciez... myslalem, ze chodzi o kwadraciaka (to co zaznaczylem na obrazku najpierw). Oring = pierscien uszczelniajacy <numer (3)> - dla AUD.

030133073D PIERŚCIEŃ USZCZELNIA 27.88pln 52x2,5x5,35...

Chyba, ze czegos tu nie rozumiem.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote="shaolin1"]Wojtek, a myślisz ze chociaż średnica będzie taka sama tych dwóch i tej co ja mam obecnie?[/quote]
W AUD były te same przepustnice montowane co w litrowym silniku. Jeżeli przepustnica ma końcówkę C to uszczelka z litrowego powinna pasować.
Obrazek
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

5 to nie oring, 3 to oring. Mowiles, ze chcesz oring to masz - numer 3.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

To na przyszlosc - najpierw naucz sie zaznaczac co dokladnie chcesz pokazac na zdjeciu - bo teraz sa zaznaczone dwie rzeczy (kwadrat+strzalka). Jezeli chcesz to w kwadracie to nie wiem skad to wyczarowac. Jezeli chcesz to co pokazuje strzalka (a pokazuje na oring) to masz to co Ci podalem. Chyba, ze ETKA klamie.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Od razu inaczej. I nie kombinuj mi tu z teoriami spiskowymi na temat kwadratow ograniczajacych pola :assasin: :assasin: :grin: :grin:

Ta uszczelka to jest to co Ci napisalem. Najlepiej sobie zmierz suwmiarka to co masz u siebie i albo sie potwierdzi albo nie. Jak sie potwierdzi to wisisz mi 200GBP. Jak sie nie potwierdzi to trzeba szukac innej.

PS. I pokaze, nie pokarze. Pokarac to moze Cie pani od polskiego :P Mowilem Ci o tym 100x :P
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Trzeba sie bylo spytac od razu o 030133073D...

Element, o ktorym mowil Wojtek (i o co pytales pewnie niepotrzebnie w ASO) wyglada tak ->
Obrazek
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

[quote="shao"]Trzeba sie bylo spytac od razu o 030133073D...

Element, o ktorym mowil Wojtek (i o co pytales pewnie niepotrzebnie w ASO) wyglada tak ->
Obrazek[/quote]

Na pewno nie wygląda tak jak pokazałeś tydzień temu czyściłem u siebie przepustnice w silniku 1.4MPI-AUD i jest tam uszczelka podobna do oringa z małą różnicą że oring ma okrągłe brzegi a tamta wygląda tak jak byś z węza gumowego uciął około pięć milimetrów taki pasek o odpowiedniej średnicy.
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Nie wyglada tak jak pokazalem... Ale na ktorym obrazku? bo pokazalem dwa... I drugi wg mnie potwierdza teze, ze Pawel szuka nie tego gadzetu w ASO co trzeba.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Tydzien temu pokazalem jeden, dzisiaj drugi = dwa...

Ustalmy jedna rzecz bo sie zgubilem - ktora rzecz z dwoch linkow ponizej potrzebujesz:

to? -> http://www.autodilycz.cz/zbozifoto/is_1 ... 33073d.jpg (faktycznie nie oring, tylko jak odciety kawalek rury). Dostepne w ASO VW.

czy to? -> http://www.cc-autodily.cz/files/images/120940994.JPG -> dostepne w Skodzie...
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

[quote="shaolin1"]Marcin, miałeś rację odnośnie tej uszczelki pod przepustnicą.[/quote]

Ciesze sie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”