problem z brudzaca sie przepustnica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kuba240692
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 14 cze 2011, 22:39

problem z brudzaca sie przepustnica

Post autor: kuba240692 »

Witam! Mam pewien problem... Ostatnio czyscilem przepustnice,zaadaptowalem i wszystko bylo ok przez 100km :o potem zajrzalem pod maske a tu przepustnica znowu zasyfiona i obroty faluja i auto gasnie. Znajomy mech. z aso VW mowil,ze moze to byc spowodowane zla dawka paliwa... z tym,ze u niego diagnoza nawet po znizkach wyjdzie mnie 150zl wiec wole spytac Was wg. mnie prawdziwych specjalistow od tego modelu,czym to moze byc spowodowane? Czekam z niecierpliwoscia na odp i z gory dziekuje za zainteresowanie.

P.s
Musze dodac,ze dopoki mechanik nie zmienial uszczelki pod glowica wszystko bylo git choc przepustnica czysta nie byla... Szczerze mowiac juz to bardzo mnie denerwuje,ze ciagle cos w Poli nie jest tak jak byc powinno...
L
Lipson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 lis 2008, 18:18
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Lipson »

Hmmm a co ma zła dawka paliwa do zabrudzenia przepustnicy? :o co najwyżej pierwsze może wynikać z drugiego.. Dawno wymieniałeś olej? Wysoko go kręcisz jak jeździsz? Jeżeli odmą wywala tyle oleju, że brudzi przepustnice po 100 km to albo są naprawdę duże przedmuchy do skrzyni albo olej jest już bardzo zużyty.. albo jedno i drugie.. a może problem jest w przybrudzonym nastawniku wolnych obrotów?
k
kuba240692
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 14 cze 2011, 22:39

Post autor: kuba240692 »

olej wymieniony 800km temu. Mnie ta dawka paliwa tez bardzo zdziwila no ale coz... Czy wysoko krece? Hmm ostatnio jezdze eko maks 3000obrotow. No ale wiadomo,ze 4tys czy 5tys podczas wyprzedzania bedzie..
p
polopatryk1234
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 650
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:19
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Post autor: polopatryk1234 »

u mnie podobnie,co jakiś czas czyszczę przepustnice,myślę żeby całkiem odłączyć odmę i założyć filterek
Volkswagen Das Auto
Moje 6n2
viewtopic.php?f=30&t=38452
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Zamiast odpięcia zwykłego odmy z filtrem na końcu proponuję oil catch tank.

Coś musi łapać tą mgłę olejową z odmy. Przynajmniej minimalnie trzeba dbać o środowisko.

Ale i tak trzeba przebadać odmę. Nie znam jej konstrukcji odmy w tym silniku ale jakiś separator oleju powinien tam być. A 100 km do ponownego zabrudzenia to bardzo szybko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”