6N by dylu czylu baba+Polo. jest alu!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Hejo, wróciłam z pracy, po drodze zaopatrując się w benzynę ekstrakcyjną :) - gdyby mi się zachciało coś robić przy Polo...

A że słonko ładnie grzało, auto na słońcu stało w pracy cały czas, użyłam pewnego narzędzia haha i efektem jest pozbycie się napisu Polo :)

Obrazek

Zostały ślady, takie jakby 'pomarańczowsze', jaśniejsze logo Polo, ciekawe czy to się na słońcu 'wypali' czy trzeba będzie się tym bardziej zaopiekować?



Potem wrzucę fotki, bo mam ochotę na więcej !!! (czyt. zdjęcie bocznych listeweeek)

14.06. - z sukcesem stwierdzam, że pozbyłam się jednej listwy z drzwi kierowcy, myślałam że umrę podczas czyszczenia tej taśmy. Chyba nie mam na to dobrego sposobu ;)
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

najlepiej zmywać klej który zostaje po ściąganiu listew benzyną ekstrakcyjną
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Wszystkie listwy zdjęte.

Jutro mam nadzieję będzie na stanie już nowy felunek !!! :clapping:

I nowa wycieraczka tył czeka na montaż. Ciekawe czy dam radę sama ;)
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Skoro ja dałem radę przełożyć wszystko w przednich wycierałkach, to Ty też sobie poradzisz z tylną ;)
Jak coś, to daj znać, lubię się paprać w smarach ;)
Jaki felunek ostatecznie będzie?
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Kubrick, jak tylko pogoda pozwoli to będę działać pod blokiem z wycieraczką, może rozkminie co do czego ;]

A felunek taki: [sorry za jakość]

Obrazek
Obrazek


Szału pewnie dla większości nie ma, ale najważniejsze że mnie się podoba. 195/50R15 ;)
Muszę się przyzwyczaić, bo do tej pory było 165/70/R13 hehehe, jak dzisiaj wsiadłam po zmianie to najpierw pomyślałam "O zgrozooo!"
Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 17:14 przez dylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

195/50 to bardzo komfortowa opona porównujac z niskim profilem, daj sprezyny -40 i będzie to dobrze wyglądało dopiero :)
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Na glebe go ! :) Przód pakuj springi z sport amorkami, z tyłu możesz zapakować springi -40 na ori amorki :) Większej gleby nie dawaj bo będzie trzeć :)
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Mi właśnie doszły 195/45R14, więc na pewno 195/50R15 to super komfort ;)
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

no to autko będzie więcej palić :grin: a tak to bardzo fajne kółka :thumbsup:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Cieszę się że się podobają ;) A bardzo duża jest różnica w spalaniu?

Jeszcze nie ogarnęłam - one mają jakby przyklejone znaczki vw na środku, bo jeden tak chamsko odstaje ;) Wiem, że chyba takie przyklejane emblematy można kupić?
W sumie to powinnam sprawdzić czy pod spodem nie ma jakiegoś 'zatrzaskowego' dekielka, żeby np. móc wymienić na takie nieklejone :)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

dylu
Wszystko zależy od tego, jak będziesz jeździć :) Można zrobić tak, żeby paliło jeszcze mniej :D Ale przy takim samym stylu jazdy różnica nie powinna przekraczać 0,5l/100km. Ja w ciągu roku wyrobiłem sobie taki styl jazdy, że z początkowego spalania 7,5l na wąskich oponach zszedłem do 5,7l na letnich kapciach 185 :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

A ktos ma pojęcie co to może byc - dziś wracajac do domu Polo zaczelo szaleć, na biegu 3 wciskajac gaz zwalnialo itd. Potem okazalo sie ze to temperatura, jak zaparkowalam i otwarlam maske lekko sie dymilo, plyn chlodniczy znów mi wykipiał.

A pytam gdyz ostatnio przy takim samym zdarzeniu został wymieniony termostat, króciec itd. Co to może byc tym razem? Możliwe że np. przewod sie odczepił / odpadł itd?
Dziś nie 'lało' się aż tyle jak ostatnio. Pod autem troche mokro, ale nie dużo. Ostatnim razem to kipiało ponad miarę ;)
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

może czujnik temperatury albo zatkany przewód albo ubytku płynu chłodzącego poprzez wymianę termostatu, dużo opcji może być
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
dylu
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 21 kwie 2010, 0:02
Lokalizacja: Krk

Post autor: dylu »

Trudno, będę się jutro ze znajomym przyglądac. Po zmianie termostatu płynu było zalane nowego hoho ;) więc wydaje mi się że to odpada. Ehh...byle nie coś kosztownego bo wtedy Polo będzie tylko stało i wyglądało...
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Musisz popatrzeć tak jak kolega wyżej napisał na czujnik temperatury. Jeżeli na zegarach temperatura była ok. to w sumie dziwna sprawa, że płyn się zagotował. to oznacza że termostat nie puścił płynu. No i zależy gdzie kipiał ci ten płyn. To że dopiero co wymieniałaś termostat, nie znaczy że jest on sprawny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”