Witam
Jako że zamówiłem felgi BBS RS 772 i już do mnie jadą chciałem zadać parę pytań.(głównie do osób które odnawiały już te felgi)
Były dość tanie więc ranty nadają się do kompletnej renowacji, wszędzie odchodzi klar z tego co widziałem na zdjęciu.
Aby doprowadzić go do porządku trzeba rozkręcać felgę, czy można go ogarnąć bez rozkręcania? Można sobie poradzić z rozkręceniem i skręceniem jej samemu?
Rant chciał bym wypolerować a rotory... no właśnie, jeśli będę rozkręcał felgi to rotory raczej przemaluje, jaki kolor pasuje do granatowego polo (Indigoblau Perl)?
zagadaj na pw do wojtasllb
a tu masz troche zdjec: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=96&t=272819 czesc z nich nie hula juz bo sie okres hostingu skonczyl ale mozna cos podpatrzeć, ewentualnie w google rs772 lub rs764 lub bbs jahre
Odnawiałem dokładnie te same felgi i mogę podpowiedzieć co-nie-co ale jest to raczej standardowy proces jak przy większości felg. Przede wszystkim felgi rozkręcić, nie wyobrażam sobie, żeby robić cokolwiek na skręconych. Potrzebny będzie Ci do tego klucz Spline M8. Dostępny w lepszych sklepach narzędziowych. Na odłażący klar będziesz potrzebował: zmywacz do lakieru (Scansol jest podobno dobry, u mnie we wsi nie było ale kupiłem coś marki Dragon, po podgrzaniu opalarką dawało radę) i szpachelki plastikowe lub nawet jakaś zwykłą kartę z punktów BP, Shell itp. Rotory możesz zmatowić i polakierować lub dać do piaskowania i malowania proszkowego, to zależy od zasobności portfela - u mnie chcieli za to chore pieniądze, więc zrobiłem sam. Ranty musisz potraktować papierem ściernym na mokro, moje ranty nie były strasznie zeżarte, więc zacząłem od gradacji 400, następnie 600, 800, 1200, 1500, 2000 i 2500, na sam koniec polerowanie filcem na wiertarce pastą Autosol Metal Polish i to tyle w temacie. Śrubki również wypolerowałem tą samą pastą.
(nie wiem co się stało z moim postem ale nie wyświetla się już 3 godziny wiec pisze jeszcze raz)
Dzięki
A czy w tych felgach rotor jest też przyklejony na jakiejś masie? odkręcenie rotora chyba w dwu cześciowych felgach nie wpływa na szczelnosć? i potem trzeba skręcać go na silikon szklarski? trzeba przykręcać najlepiej z jakąś pastą do gwintów ile mamy sił czy lepiej użyć klucza dynamometrycznego i jest ustalona jakas konkretna siła?
[quote=""Bartek-osw""](nie wiem co się stało z moim postem ale nie wyświetla się już 3 godziny wiec pisze jeszcze raz)[/quote]
Do momentu nie uzyskania 10 postów Twoje wypowiedzi musi zaakceptować moderator. Więcej informacji na ten temat: viewtopic.php?f=35&t=15451
Nie, felg nie trzeba niczym uszczelniać. Wykręca się sam rotor ze środka i tak na prawdę, to nawet nie trzeba by zdejmować opon z bębna ale bez opon jest wygodniej.
Tak to wygląda w trzech ważniejszych etapach, czyli przed, podczas i po
Ja skręcałem bez użycia past i klucza dynamometrycznego. Kręć z wyczuciem i będzie ok, tylko przed skręcaniem wszystko ma być czyste.
Pomocy!! Wczoraj chciałem rozkręcić felgi, na 2 odkręcane sruby w dwóch mi sie ukręciły łebki... . Zalałem śruby jeszcze WD40 + jeszcze dzisiaj zrobie to innym preparatem, ale już sam nie wiem co z tym dalej robić... .Można z czegoś dopasowac takie śruby?
Jeśli ktoś ma na sprzedaż śruby pasujące do tych felg to w dziale "Kupię" zakładam odpowiedni temat, i tam prosze o informacje.
Bartek-osw
napewno uzywasz odpowiedniego klucza do rozkrecenia tego ? u mnie sruby od nowosci bankowo nie byly odkrecane, bo felgi w oryginale i ukrecila sie tylko jedna i to z mojej glupoty
Dobra to pozalewam je jeszcze troche, bo znalazłem jakiś lepszy preparat niż WD40 i spróbuje jeszcze jedną srube, jak też się ukręci to już nie wiem co robić :niewiem:
A rs771 albo rs764 chyba powinny być takie same? bo ktoś na allegro sprzedaje bęben i rotor wiec może śrubki tez mieć.
No dwie felgi już rozkręcone, dwie jeszcze czekają;) Dalej czekam na odpowiedź w moim temacie w dziale "Kupię", no na pewno ma ktoś pare takich śrubek na przedaż