obroty na biegu jałowym na LPG

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

obroty na biegu jałowym na LPG

Post autor: Anonymous »

przejdę do setna problemu
na benzynie obroty na biegu jałowym mam na zimnym silniku 1 000 a ciepłym 900 - 850 za to na gazie to jest masakra na zimnym 950 - 850 na ciepłym spadają nawet do 500 ze nie słychać silnika czasami jest tak ze drży a czasami ze tak jakbym go wyłączył i to mnie trochę ostatnio martwi bo wcześniej nigdy nie schodził na tak niskie obroty... sonda lambda na vag-u wywala błąd ale mechanior mierzył napięcie i mówił ze jest z nią ok i nie ma sensu wymieniać skoro jest sprawna co do gazu to kolo akumulatora mam puszkę wielkości paczki papierosów na której jest napisane stymulator sondy lambda dla instalacji LPG i tu moje pytanie czy te czarne ustroństwo jest winne tym niskim obrotom czy problem może być gdzieś indziej
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

jaka generacja instalacji?
W starszych (nie pamiętam czy 2 czy 3 gen) było tak że co prawda komputer sterował dawką gazu przy jeździe (sterował elektrozaworem), ale wolny obrót ustawiało się oddzielnie na reduktorze.
No bo z krokowym masz wszystko w porządku jeśli na benzynie jest ok. Tak samo z sonda lambda wg. mnie.
Ale to wszystko zależy od rodzaju instalacji.
Bo czerwone jest szybsze

cFk
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

III generacji
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

III generacja czyli wielopunktowy sekwencyjny wtrysk. Jesli tak to jedz na regulacje.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Raczej 4 generacja jak już, inaczej zwana sekwencją. Jak na Pb jest ok, to jedz na przegląd instalacji LPG.
Możliwe ze filtry FL i FC zapchane, albo wtryskiwacze sie rozkalibrowały.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”