Witam,
Od pewnego czasu mam problem z Polo. Turbina załącza się dość dziwnie jakby odrobinę później niż powinna przy czym następuje delikatne szarpnięcie. Dodatkowo czasem, gdy ma taki opór z załączeniem się silnik pracuje znacznie głośniej i w tym momencie bardzo kopci (trwa to przeważnie może 2-3 sekundy) nie dzieje się to cały czas ale dosyć często i przeważnie gdy przyspieszam dość delikatnie. Silnik kopci tylko przez te 2-3 sekundy gdy wydobywa się ten dziwny dźwięk, potem nie zaobserwowałem kopcenia.
Wymieniłem, filtr paliwa i filtr powietrza, niedawno wymieniałem też olej i filtr oleju.
Dziś zauważyłem, że przy włączonej klimatyzacji obroty delikatnie falują miedzy 750 a 1000.
Czy takie objawy może dawać uszkodzony przepływomierz?
Turbiny gdy już się załączy pracuje bez zarzutu.
Kilka razy zdarzyło mi się, że turbina w ogóle się nie chciała załączyć ale też nie towarzyszył temu ten dziwny dźwięk ani kopcenie. Tak jakby silnik przechodził w tryb awaryjny, ale to zdążyło mi się może dwa razy i po ponownym uruchomieniu problem znikał..
Niestety nie mam kabelka żeby podłączyć polo do komputera.
Może któryś z kolegów z Warszawy dysponuje takim kabelkiem i poratuje?


