[6n] 1.9d szarpie przy dodawaniu gazu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
osiniak
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 29 kwie 2009, 22:12
Lokalizacja: Ełk

[6n] 1.9d szarpie przy dodawaniu gazu

Post autor: osiniak »

Witam wszystkich mam problem z polo 1.9d. Szarpie przy delikatnym dodaniu gazu. Przy dobrym depnięciu i puszczeniu gazu jest OK .Zauważyłem też ze przy ciepłym silniku potrafi sam wchodzić na wysokie obroty do ok.3000 i za chwile jest znowu na jałowych.Zimny pali super a, gorący muszę piłować z 5 sekund puki zaskoczy
s
slaweks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2008, 16:18
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: slaweks »

sprawdz kiedy byl wymieniany filtr paliwa a jak niedawno to czeka cie regulacja pompy :D :D
Awatar użytkownika
osiniak
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 29 kwie 2009, 22:12
Lokalizacja: Ełk

Post autor: osiniak »

Nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa bo jestem szczęśliwym (jeszcze i mam nadzieję że tak zostanie) posiadaczem Polo od 2 dni. Ale dzięki za podpowiedź, zawsze jest od czego zacząć.
Awatar użytkownika
BIERNAŚ
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: KONIN

Post autor: BIERNAŚ »

Mam identyczny problem... :( filtr wyglada na nowy... ile wyniesie regulacja pompy?
Awatar użytkownika
BIERNAŚ
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: KONIN

Post autor: BIERNAŚ »

i czy wogole ktos w polsce podejmuje sie robienmia pompy lucasa?
s
slaweks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2008, 16:18
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: slaweks »

ja zaplacilem 200zl za regolacje
Awatar użytkownika
BIERNAŚ
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: KONIN

Post autor: BIERNAŚ »

ale objawy te same były ? i teraz smiga ładnie?:D
r
rex23
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 13 gru 2008, 13:19

Post autor: rex23 »

mi tez szarpało i regulacje pompy nie pomogła dopiero jak odpiołem zawór ERG to autko chodzi jak nowe wszystkie objawy takie same jak ty miałeś znikneły
Awatar użytkownika
osiniak
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 29 kwie 2009, 22:12
Lokalizacja: Ełk

Post autor: osiniak »

Na szczęście wystarczyła wymiana filterka :grin:
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

[quote=""BIERNAŚ""]i czy wogole ktos w polsce podejmuje sie robienmia pompy lucasa?[/quote] :grin: bylem w warsztacie specjalizujacym sie w pompach i jak gosciowi powiedzialem ze nikt niechce robic lukasa to mnie wysmial mowil ze bosch jest duzo gorszy do roboty a cena za regulacje plus pol remont wymiana lozysk i cos tam jeszcze bo to sie powinno robic okolo 500 zl
T
TreX
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 17 maja 2009, 11:38

Post autor: TreX »

mi się dzieje dokładnie to samo a dzisiaj padł totalnie zapowietrzył się układ i mimo odłączenia filta nie działa - czyżby padła pompa paliwa. I do tego po wielu próbach padł akulumator:/ jutro pruby część druga będę sprawdział pompę paliwa. Jeśli ktoś by mógł coś na ten temat napisać byłbym wdzięczny.

A wracając do tematu to będę próbował odciąć egr i sądzę że będzie git.

a jeśli chodzi o zapalaniu na ciepłym to świece się nie zapalają i dlatego.
jest prosty sposób na to wystarczy cofnąć kluczyk i za drugim razem powinny się zapalić lampka sygnalizującja zajarzenie świec. i powinien normalnie odpalić.
Awatar użytkownika
BIERNAŚ
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: KONIN

Post autor: BIERNAŚ »

[quote=""rex23""]mi tez szarpało i regulacje pompy nie pomogła dopiero jak odpiołem zawór ERG to autko chodzi jak nowe wszystkie objawy takie same jak ty miałeś znikneły[/quote]
a jak odpiąć ERG? i niesie to za sobą jakieś konsekwencje ?
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

[quote=""BIERNAŚ""]a jak odpiąć ERG? i niesie to za sobą jakieś konsekwencje ?[/quote]
Wiesz gdzie jest egr? Parztąc od przodu taki "grzybek" po prawej stronie silnika. Są pod nim 2 śrubki na imbus - odkręcasz je, wywalasz podkładkę z dziurką i wstawiasz kawałek przewierconej blachy.

Konsekwencje - teoretycznie ekologia idzie się walić. Praktycznie - silnik chodzi spokojniej.
Awatar użytkownika
BIERNAŚ
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: KONIN

Post autor: BIERNAŚ »

wiem gdzie i jak wyglada erg:) mhm :) to super jutro postaram sie to zrobic :) a bedzie mocniej kopcił?

-- Śro Cze 17, 2009 9:24 pm --

wydaje mi się, że samo odpięcie erg mi nic nie da:( odpinam wężyk zaciskam go i nie ma żadnej różnicy w pracy silnika:( a na kompie wyskoczyło mi 8 błędów z czego 6 skasowałem a dwa mi zostają... może ktoś wie co to za elementy ? zresztą chyba żadnej filozofii nie ma bo na pompie tylko dwa elementy są elektronicznie sterowane... wyświetla mi się:
"Full load stop valve n194" to jest jakiś zawór, ale jaki? nie czasem ten w pompie?
i drugi błąd "Load signal potentiometer g157" może ktoś się orientuje co to gdzie to i czy można to kupić?
Awatar użytkownika
Grzechu
Fotomaniak
Posty: 784
Rejestracja: 10 lis 2008, 21:19
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Grzechu »

osiniak
uzupełnij profil o model polo... sam silnik niewiele mówi...
Obrazek

Ślesin 09 ]I Miejsce[/color]-Naj bodykit 6n2 -> Ibiza look
III Miejsce-Rzut felgą (10 kija długości)[/colo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”