[quote=""bruczyk""]
benekwalker
a aparat zaplonowy ma grzybek podcisnieniowy czy nie ma??[/quote]
pewnie to proste ale nie zlokalizowałem grzybka o którym piszesz (miewam problemy z prostymi rzeczami :banghead:)
ale załączam zdjęcie mojego pod maską
jedyna różnica widoczna na pierwszy rzut oka, którą wyczytałem będąc od wczoraj posiadaczem książki do polo to wielkość rozdzielacza zapłony większy opisany jako do silnika 2G stary MZ) z gaźnikiem i sterowaniem mono-motronic (czy jakoś tak)
a mniejszym (taki krótki jak w twoim), który ma sterowanie wtrysku wielopunkt typu Digifant w silnikach 3F i PY.
opisy w książce są bardzo niepokolei i doś niezrozumiale - przynajmniej ja nie do końca rozumiem jak ewoluowały te silniki.
gdzieś w necie znalazłem że wersje GENESIS były limitowane z silnikiem 3F i fajnym wyposażeniem, a gdzieś indziej znalazłem info, że można było wybrać silnik 2G albo 3F........... za leży czy był na rynku angielskim czy niemieckim??
