Małe czarne GT :p

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Długi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: SI

Post autor: Długi »

hehe ok niech straca nie bede sie kłucił jakie mam nie jestem jeszcze tak obeznany w tym :p ale nie powiem byłem pewny ze jaednak mam
[size=12px]viewtopic.php?f=29&t=34529[/url][/color][/size]

Zawsze chciałem mieć takie coś VW
Właśnie po to, by wozić ją
Awatar użytkownika
benekwalker
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 25 lut 2011, 10:35
Lokalizacja: SILESIA // KATO

Post autor: benekwalker »

Witam,

To w końcu się wyjaśniło czy to 55 czy 75KM??

mam ten sam problem bo w dowodzie mam 40kW czyli to 55KM, a z tego co tu czytam to tak nie jest...... nie mam 'patelni' tylko małą podrywkę dolotu i mam obudowe filtra z przepływomierzem
a to co widzę u na forum to wskazuje właśnie na wersje 75KM

jak to sprawdzić??
"Stadion Śląski bez tartanu byłby jednym z wielu.......
a tak to zrobimy tu Mistrzostwa Świata"

Obrazek............1.3 GENESIS
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

benekwalker
a aparat zaplonowy ma grzybek podcisnieniowy czy nie ma??
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

jeżeli auto nie było bite w tył i nie było swapu to w bagażniku powinna być naklejka na której jest kod silnika, kod lakieru i takie inne jeżeli masz napis 3f to masz 75KM
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
benekwalker
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 25 lut 2011, 10:35
Lokalizacja: SILESIA // KATO

Post autor: benekwalker »

[quote=""bruczyk""]benekwalker
a aparat zaplonowy ma grzybek podcisnieniowy czy nie ma??[/quote]

pewnie to proste ale nie zlokalizowałem grzybka o którym piszesz (miewam problemy z prostymi rzeczami :banghead:)

ale załączam zdjęcie mojego pod maską

jedyna różnica widoczna na pierwszy rzut oka, którą wyczytałem będąc od wczoraj posiadaczem książki do polo to wielkość rozdzielacza zapłony większy opisany jako do silnika 2G stary MZ) z gaźnikiem i sterowaniem mono-motronic (czy jakoś tak)
a mniejszym (taki krótki jak w twoim), który ma sterowanie wtrysku wielopunkt typu Digifant w silnikach 3F i PY.

opisy w książce są bardzo niepokolei i doś niezrozumiale - przynajmniej ja nie do końca rozumiem jak ewoluowały te silniki.

gdzieś w necie znalazłem że wersje GENESIS były limitowane z silnikiem 3F i fajnym wyposażeniem, a gdzieś indziej znalazłem info, że można było wybrać silnik 2G albo 3F........... za leży czy był na rynku angielskim czy niemieckim??


Obrazek
"Stadion Śląski bez tartanu byłby jednym z wielu.......
a tak to zrobimy tu Mistrzostwa Świata"

Obrazek............1.3 GENESIS
Awatar użytkownika
Długi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: SI

Post autor: Długi »

po długiej przerwie dodaje pare zdjeć autka przybyło pare nowych rzeczy np przyciemniane lampy sportowa kierownica pare nowych naklejek szersze tylne felgi :rotfl: i wreście zakupiłem bre co chciałem obszyta czerwona nicia :cool2:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
[size=12px]viewtopic.php?f=29&t=34529[/url][/color][/size]

Zawsze chciałem mieć takie coś VW
Właśnie po to, by wozić ją
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”