[9N3] Termin przeglądu w samochodzie z serwisem Long life.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
polodriver13
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 64
Rejestracja: 29 gru 2009, 16:12

Post autor: polodriver13 »

1 Litr oleju Castrol SLX Longlife III 504/507 kosztuje 27 EUR.

Dziękuję za uwagę.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Olejow castrol slx jest kilka rodzai:
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7028797

Sa slx dla VW i slx ogolne i dla BMW chyba.
A tak w ogole to tutaj ktos 5 litrow sprzedaje za 38euro http://cgi.ebay.pl/Castrol-SLX-Powerflo ... 0300506250

Nie wiem skad maja oni ten olej. Albo data waznosci jest zakrecona albo polakow oszukuje castrol, bo nie sadze ze kazdemu dawali by upusty tak łatwo. Cena sugerowana netto w catalogu castrola o ile mni epamiec ni emyli to bylo ponad 90 albo ponad 100zł za litr, ale glowy nie dam bo nie mam w reku tego katalogu. Wiec jesli kupilem za 75zł u lokalnego sprzedawcy ktory jest na stronie castrola i juz nizej mi nie mogl opuscic, tociekawe po ile oni biora ten olej i ile kosztuje wtedy np taki edge.

Baniak 4L Edge w auchan jest tani, a auchan zarobic musi i castrol tez, to wtedy wychodziloby ze produkcja oleju to taniocha ;] pewnie sciemniaja z tymi technologiami.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

cruz data produkcji oleju 12.2010r. mam nadzieje ze olej jest dobry . bo teraz juz wiem zeby Edge:P pozdrawiam
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Co do cen olejów: Castrol SLX LL III kosztuje w beczce 60 litrów niecałe 2000 zł brutto. Więc wychodzi po około 33 zł za litr. Nie przesadzałbym więc z tymi cenami. Nie oceniałbym ostatecznie oryginalności oleju po cenie, bo oszust może wyjść z założenia, ze będzie żył na tych co chcą droższy bo bardziej oryginalny.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ale jednak ceny katalogu castrola sa zabojcze i maja sie daleko od tychktorej podajecie, a katalog dla sklepow byl a nie dla klientow detalicznych.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

Juz wszystko zrobiłem koszt 200 zł cześći i 50 zł praca czas pracy ok 20 min. troche dziwne bo tylko 3 litry i juz max było a w ksiazke jest napisanie 3.4 litr. jeszcze razdzieki wszystkich zarady i pomoc pozdrawiam
m
michkra
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 03 lis 2009, 14:50

Post autor: michkra »

Wracając do tematu oleju.
http://www.czesci.autotrader.pl/oleje-i ... 28-30.html
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego 1 litr kosztuje 36 zł, zestaw 1+1 54 zł a 4 litry 139 zł.
Gdzie logika?:) kupując dwa zestawy 1+1 wychodzi taniej niż kupując 4 litry.

Mowa oczywiście o Edge 5W30.

Przy okazji. Jak często powinno się wymieniać filtr paliwa?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Nie ma logiki w tych cenach, bo placi sie za opakowanie dodatkowo, wiec 2*1L powinno byc drozsze niz 1*2L.

Filtra paliwa zalezy jakie paliwo? Jesli diesel to wiem, ze sie wymienia ale nie wiem jak czesto.
Jesli chodzi o benzynę, to VW nie przewoduje wymiany filtra paliwa. Zadna instrukcja serwisowa nie mowi nic o potrzebie wymiany filru paliwa. Pytalem sie doradce serwisowego, to powiedział, że możnaby wymienic po 100tys. Ja kupilem auto z przebiegiem 43k i wymienilem odrazu filtr, bo nie wiem na czym jezdzil ktos kiedys w innym kraju. Poza tym, wszytkie czynnosci sa wymienione w odpowiednim rozdziale instrukcji. Jezeli nie ma tam filtra paliwa, to wymienia sie go tylko dla zasady.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Witam, podepnę się pod temat terminów przeglądów.
Co mnie czeka przy 45tys przebiegu w Polo 2007r. 1.4 16V 80KM?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Przeglad podstawowy jest po 3 latach lub 60 tys km, potem co 2 lata.
Wymiana płynu pierwsza po 3 latach, potem co 2 lata.
Ogolnie dla 45tys nie ma nic ciekawego. Stan hamulcow nalezy wzrokowo sprawdac nawet przy wymianie oleju.
Co 30 tys km lub 2 lata wymienic filtr w kabinie, przeciwpylkowy.
Olej wymieniac tak jak sie ugadales z doradca lub jak gada komputer, ale komputer czesto od rzeczy klepie i oni czesto jak przyjedizesz ustawia ci dluzszy przebieg na wymiane oleju. mozesz sobie z ciekawosci lozyska sprawdzic kol, czy ktore nie padło.
Awatar użytkownika
Piecia1022
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 10 cze 2009, 6:19

Post autor: Piecia1022 »

Witam!!! znowu mi sie zapali klucz do śrub „ za 6200 km lub za29 dni nie cały rok i zrobiłem tylko 10 tys juz mam ok 36 tys powiedzieć mi mam tylko wymienic Olej filtr oleju powietrza i kabinowy czy cos jeszcze np świece!!! i jak Olej czy Castrol Longlife III 5W-30 czy Olej Castrol EDGE??
Mam pytanko czy mozna zrobic zeby co rok ale co 2 lata lub 20 tys??? Pozdrawiam i dziekuje góry
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Ja bym wlał Longlife olej, a zmianę trybu serwisowowania mozna zmienić. Pokretlem na desce tez mozesz sobie kasowac inspekcje i ustawiac przglady kolejne.
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

U nas w Polsce Longlife się nie sprawdza. Lepiej bym zalał normalnego, ogółem Castrol EDGE jest bardzo dobry ale u mnie lepiej wypadły oleje Motula:)

PozdróVWka.
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

cruz inspekcje mozna skasowac pokretłem ? jakos sie przytrzymywało chyba w ktora strone czy jak
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Tu masz procedure kasowania za pomocą przycisku :)

- Wyłączyć zapłon,klucz wyłącznika zapłonu powinien się znajdować w położeniu zerowym
- Wcisnąć i przytrzymać przycisk kasujący ( przycisk znajduje się obok prędkościomierza)
- Włączyć zapłon (cały czas trzymając przycisk),
- Zwolnić przycisk
- obrócić przycisk kasujący w prawo co spowoduje skasowanie
- Wyłączyć zapłon.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”