[6R] zakupowe dylematy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

n
nawrot12
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 28 lip 2010, 12:57
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nawrot12 »

[quote=""zioolko""]Pozostaje podpisać papiery i czekać 3,5 miesiąca.[/quote]

Żeby tylko :)
Ja swojego zamówiłem w czerwcu i miałem czekać 2-3 miesiące a skończyło się na 4.
Kolega mojego brata z pracy zamówił w sierpniu i czekał pół roku!!! Ale to było w zeszłym roku, jak mieli wyczerpane limity na 2010.
Obrazek
Sprzedam]
Nowe chlapacze i dywaniki materiałowe do Polo 6R
Awatar użytkownika
sPoOn
Początkujący
Początkujący
Posty: 173
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: sPoOn »

Konfiguracja wygląda całkiem fajnie. Mam tylko jedną wątpliwość. Upewnij się, że nie będzie potem problemów z wymianą RCD 210 na RNS 510, bo gdzieś mi się chyba obiło, że one na jakichś innych łączach chodzą czy coś. Ale może się mylę. Jak znajdę to jeszcze napiszę tutaj. W każdym razie lepiej się upewnić niż potem żałować. Wiem, że RCD310->RNS510 bez problemu ale nie wiem jak jest z RCD210.
Awatar użytkownika
ecd
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 05 gru 2010, 20:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: ecd »

Ja na swojego czekałem do odbioru równo 90 dni. Zamawiałem w styczniu i wtedy, kiedy pytałem o TSI z DSG to termin wynosił 17-18 tygodni, ale może coś się zmieniło.
Awatar użytkownika
Castor Troy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 15 gru 2009, 15:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Castor Troy »

Cześć,

[quote=""Zioolko""]Do ilu lat mogę rozszerzyć standardową gwarancję, w którym miesiącu posiadania auta i za ile $?[/quote]

Z przyjemnością zapraszam Cię do zapoznania się z wątkiem, o gwarancji VW Longtime, o której sens zakupu też swego czasu ostro "męczyłem" na forum. :grin: Ostatecznie NIE przedłużyłem, bo za drogo i za dużo wyłączeń... Zresztą poczytaj i sam zdecyduj:

viewtopic.php?f=3&t=12995&start=0&hilit=longtime
Pozdrawiam,
Castor Troy.
GG 1934046

:)
z
zioolko
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 18 kwie 2011, 14:18

Post autor: zioolko »

[quote=""Castor Troy""]

Z przyjemnością zapraszam Cię do zapoznania się z wątkiem, o gwarancji VW Longtime[/quote]
Przeczytałem, rozumiem iż przy odbiorze auta trzeba się zdecydować - później nie będzie już takiej możliwości?
Nad gwarancją zastanawiam sie z powodu dsg i tsi. Wiem że nawet nowe dsg lubi nieraz klęknąć a uturbiony silnik też może być problemowy.
Auto zamierzam mieć tylko tyle ile jest w leasingu, czyli 3 lata.
Nie chce żeby 3 rok był finansową udręką.
Robie rocznie 40-50 tyś.km.
Sprawdze ile teraz kosztuje taka gwarancja - interesowałaby mnie w sumie tylko na skrzynie i motor.
p
polomati
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2010, 0:48

Post autor: polomati »

[quote=""zioolko""]dzięki panowie za wszystkie uwagi.
Skonfigurowałem sobie następującą opcję:

Highline czarny 3D, 16 cali, normalny zawias
1.2 tsi + dsg, normalna tapicerka ciemna.
Bixenon + halogeny z doświetlaniem.
Rcd 210 (potem wyleci na rzecz navi - mam nadzieję że mi 4 głośniki wystarczą).
Alarm

Auto obniżone na Wrocław (i okolice) odpada. W A4 B6 dwa razy miskę olejową wymieniałem.
Mam nadzieję że 16 cali na normalnym zawiasie będzie kompromisem między wyglądem/prowadzeniem a komfortem.

Waham się jeszcze nad tempomatem (robie nieraz trasy)- szkoda mi jednak ponad tysiąc wydawać na niego i czujniki parkowania, których nie będe używał.
Zobaczę czy nie uda mi się go wysępić.


To ty robisz przesiadke z A4 B6 na Polo :shock: , a ja myslalem, ze Audikowcy to juz nic innego niz Audi nie kupia w zyciu, tymbardzie jesli chodzi o rozmiar samochodu to nie ma co ukrywac, ale bedzie Tobie troche ciasniej, ale odwazna ta decyzja i pochwalam :piwo:
Pozostaje podpisać papiery i czekać 3,5 miesiąca.[/quote]
z
zioolko
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 18 kwie 2011, 14:18

Post autor: zioolko »

[quote=""polomati""]To ty robisz przesiadke z A4 B6 na Polo :shock: , a ja myslalem, ze Audikowcy to juz nic innego niz Audi nie kupia w zyciu, tymbardzie jesli chodzi o rozmiar samochodu to nie ma co ukrywac, ale bedzie Tobie troche ciasniej, ale odwazna ta decyzja i pochwalam :piwo:
[/quote]
Miałem A4 B6 2.5 tdi w quattro i avancie - tak więc wszystkiego było więcej - mocy, napędu na 4 koła i przestrzeni z tym, że:
-primo A4 miałem przez 3 lata, ale sprzedałem już ponad 2 lata temu
-secundo od dwóch lat mam inny model, klasyk, Audi - V8 4.2 280 koni z 92 roku (tu można obejrzeć moje autko - głośniki proponuje na max http://www.youtube.com/watch?v=e1MdWilvd6Y), który mimo bycia dziadkiem w dziedzinie przyspieszenia i komfortu na trasie zjada nawet tą A4.
V8 z powodu swojego spalania (20-25 litrów lpg) zostanie weekendowozem (mam nadzieję, że nie będe się musiał go pozbywać).
Niestety rosnące ceny paliw i horrendalne we Wrocławiu ceny za usługi u mechaników zmuszają mnie do racjonalnego podejścia i kupienia czegoś coś się nie psuje (lub psuje na gwarancji), mało pali, ma jako takie osiągi i wygląd.
Na tylnych fotelach i tak woże powietrze, a po odsunięciu fotela kierowcy max w tył mieszcze się w polówce idealnie.
Brakować mi będzie tylko napędu na cztery koła i przyspieszeń. Ale myśle, że 7 biegowa dsg + chip mi trochę to zrekompensują :)
p
polomati
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2010, 0:48

Post autor: polomati »

[quote=""zioolko""][quote=""polomati""]To ty robisz przesiadke z A4 B6 na Polo :shock: , a ja myslalem, ze Audikowcy to juz nic innego niz Audi nie kupia w zyciu, tymbardzie jesli chodzi o rozmiar samochodu to nie ma co ukrywac, ale bedzie Tobie troche ciasniej, ale odwazna ta decyzja i pochwalam :piwo:
[/quote]
Miałem A4 B6 2.5 tdi w quattro i avancie - tak więc wszystkiego było więcej - mocy, napędu na 4 koła i przestrzeni z tym, że:
-primo A4 miałem przez 3 lata, ale sprzedałem już ponad 2 lata temu
-secundo od dwóch lat mam inny model, klasyk, Audi - V8 4.2 280 koni z 92 roku (tu można obejrzeć moje autko - głośniki proponuje na max http://www.youtube.com/watch?v=e1MdWilvd6Y), który mimo bycia dziadkiem w dziedzinie przyspieszenia i komfortu na trasie zjada nawet tą A4.
V8 z powodu swojego spalania (20-25 litrów lpg) zostanie weekendowozem (mam nadzieję, że nie będe się musiał go pozbywać).
Niestety rosnące ceny paliw i horrendalne we Wrocławiu ceny za usługi u mechaników zmuszają mnie do racjonalnego podejścia i kupienia czegoś coś się nie psuje (lub psuje na gwarancji), mało pali, ma jako takie osiągi i wygląd.
Na tylnych fotelach i tak woże powietrze, a po odsunięciu fotela kierowcy max w tył mieszcze się w polówce idealnie.
Brakować mi będzie tylko napędu na cztery koła i przyspieszeń. Ale myśle, że 7 biegowa dsg + chip mi trochę to zrekompensują :)[/quote]

Nie no kumam, Polo bedzie na 100 % tansze w utrzymaniu niz Audi. Czyli juz zamowiles Polowke czy jeszcze jestes w trakcie przemyslania i rozumiem kolorek czarny??? Jesli tak, to elegancki, ja codziennie sie do mojego czarnucha :grin: , a jak sie wypicuje lakierek woskiem to moim zdaniem szybciej sie z niego wyciagnie glebie lakieru niz z metalica czy perlowego. :piwo:
z
zioolko
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 18 kwie 2011, 14:18

Post autor: zioolko »

miałem zamówić w przyszłym tygodniu.
Waham się jeszcze między białym, zrobionym na "ala" gti (ciemne szyby, obniżone zawieszenie, może w przyszłości 17" za gti).
Wiem, że utrzymanie czarnego lakieru w stanie dobrym wymaga wiele pracy, a ja nie mam:
- ani czasu na zabawę przy aucie (mycie max. 15-20 minut)
- ani ochoty na takie zabawy (przeszły mi po 5 pierwszych latach zabawy z motoryzacją, a to byłoby moje 7me auto i 12 rok)
Auto jest moim narzędziem w pracy, ma być oczywiście ładne, ale nie absorbować mojego czasu więcej niż to potrzebne.
Zdarza się, że myje auto co dwa miesiące (szczególnie w zimie), więc po tym co przeczytałem na forum na temat czarnego akrylu poważnie się zastanawiam nad białym kolorem.
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

Hmm... rozumiem, że wahasz się między czarnym a białym. Zapewne, każdy kto ma samochód biały, czarny, bądź różowy, niebieski etc. będzie mówił, że kolor jest ciężki do utrzymania. Utrzymanie lakieru w dobrym stanie, polega na kilku prostych metodach, o których trzeba pamiętać. Unikanie myjni automatycznych, odpowiednie mycie, woskowanie lakieru itd. itp. Dużo rzeczy można by było tutaj wymienić, ale sądze, że na forum temat był już poruszany odnośnie właściwej pielęgnacji lakieru.
Wg. mnie, nie sugerowałbym sie ewentualnymi przesłankami odnośnie koloru nadwozia "trudnego" czy "łatwego" w utrzymaniu. Na Twoim miejscu wziąłbym kolor, który osobiście mi się podoba i koniec kropka. Przecież po to kupujemy samochód, kompletujemy od opon po lusterko, żeby mieć z niego satysfakcje.
Dlatego, bierz co serce podpowiada ;) !
S
SPDRX
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 22 maja 2011, 18:43

Post autor: SPDRX »

Mam pytanie do kolegów z 1.2 TSI w Highline.
W salonie pytałem o wskaźnik temperatury silnika (pan bardzo zdziwiony pytaniem) i po sprawdzeniu instrukcji obsługi Polówki znalazł w ramach obrotomierza ten wskaźnik (analogowy taki jak w większych VW), ale nie ma tam słowa w jakiej wersji występuje wyposażenia/silnika.
Co dziwniejsze nie ma go w żadnej z opcji, ani na folderkowych zdjęciach (choć xenonów też nie pokazują).
Dlatego pytam użytkowników Polo Highline 1.2TSI z bieżącego roku czy jest, czy go nie ma. Pan w salonie mówił, że chyba w TSI go wstawiają z racji turbiny, ale nie miał co do tego pewności.
(Jakby co to już się przywitałem [choć jeszcze tego może nie widać :grin: ] i wiem, że pokrewny wątek był już poruszony, ale tam może starego kotleta by nikt nie ruszył, a tu to co innego )
Awatar użytkownika
ecd
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 05 gru 2010, 20:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: ecd »

Wskaźnik temperatury silnika (a właściwie cieczy chłodzącej) jest tylko w wersji GTI. W żadnej innej wersji wyposażenia czy silnika nie ma takiego wskaźnika. W instrukcji pisze, że w funkcjach komputera jest pokazywana temperatura oleju, ale też nie pisze jakiej wersji to dotyczy. Ja mam 1.2 TSI Highline model 2011 i u mnie tej funkcji nie ma.
S
SPDRX
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 22 maja 2011, 18:43

Post autor: SPDRX »

Dzięki za odpowiedź.
Jak będzie Polo, to się popatrzy w VAGu i może coś się uda, a jak na razie, to dziś złożyłem zamówienie i zaczynam czekać na swoją :yahoo:
A jeszcze jedno: mam obecnie kabelek do VAGa pasuje do seata ibizy 6l, Audi A4 B5. Czy będzie pasował do nowej Polówki, czy to już jest inne połączenie?
Awatar użytkownika
kuci5
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kuci5 »

Dokładnie, wskaźnik temperatury jak narazie jest tylko w GTI. Co to temperatury oleju, pokazywanej na komputerze, to również nie mam takiej opcji.
Awatar użytkownika
favi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2012, 1:55
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: favi »

Siemka. Czytając konfiguracje POLO na stronie VW nie zauważyłem możliwości wybrania elektrycznie składanych lusterek. Więc mam pytanie do was, czy ktoś w ogóle się spotkał z czymś takim w nowym 6r polo? W ASO niestety "wszechwiedzący" Pan nie był wstanie mi odpowiedzieć. Od razu przeszedł do Golfa i powiedział, że to będzie lepszy samochód itp itd... Więc podziękowałem jemu za pomoc :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”