1.7 sdi wymiana paska

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

1.7 sdi wymiana paska

Post autor: suhhar »

witam wszystkich wlasnie nabylem polo z silnikiem 1.7 sdi. Slyszalem ze te autka charakteryzuja sie bardzo niskim spalaniem na ktorym mi zalezy i ze lubi im sie psuc skrzynia biegow czego bym niechcial ;) ale moje pytanie z innej beczki otoz bede musial wymienic pasek rozrzadu i napinacz i co jeszcze ? czy w tym silniku po pompa wody jest tez napedzana przez pasek rozrzadu ? jak tak to tez wartało by ja wymienic? za wszelkie porady jako dla mlodego uzytkownika polowki z gory dziekuje i piszcie co jeszcze warto wymienic ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

nie wime jak jest w 1.7 SDI ale ja mam 1.9 i pompe wodną napedza pasek wielorowkowy a nie pasek rozrzadu.

Co do skrzyni to nie wiem ale pierwsze słysze niech ktos inny sie wypowie
Czerwone jest szybsze ;-)
b
booster29
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 27 mar 2009, 19:32

Post autor: booster29 »

Szukałem w instrukcji, ale nie ma tam pokazane. Najlepiej w sklepie zapytać, po kodzie z silnika i pojemności uzyskasz informację jak ta pompa jest napędzana. Tak czy owak warto sprawdzić stan pompy aktualnie zamontowanej (czy nie ma wycieków).
W moim polo wymieniłem pompę przy okazji wymiany pasków (wszystko zależy od stanu technicznego i od pieniążków na ten cel)
Ein Volk, Ein Wagen, Chwila, chwila ale to jest PoLo z Hiszpańskim temperamentem
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

no to dlatego pytam bo po co mam cos 2 razy robic ? chce wymienic odrazu wszystko za jednym zamachem. Acha nie wiem jaki jest wlany olej i nie wiem jaki wlac przy zmiane ;/ jak myslicie jaki bedzie najodpowiedniejszy ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

spoko juz znalazlem ze pasek zebaty nie napedza pompy wody tylko pompe oleju wiec mysle ze wymiana bedzie prosta i tania
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

teraz pytanie z innej beczki bo nie znalazlem zeby felgi 14 calowe o ET 43 pasowaly do polo. MAm nadzieje ze beda bo wlasnie kupilem
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote=""suhhar""]teraz pytanie z innej beczki bo nie znalazlem zeby felgi 14 calowe o ET 43 pasowaly do polo. MAm nadzieje ze beda bo wlasnie kupilem[/quote]

Jeszcze zalezy jakiej szerokasci sa ale pewnie 5,5 albo 6 cali. Bedzie okej ale opony nie dawaj z duzym balonem czy szerokie za bardzo- tak 185/60/14. Mam takie i jest okej z lekkim zapasem.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

To już lepiej wrzuć 185/55/14 niższy profil - lepiej wyglądają i lepiej się jeździ ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

dzieki wlasnie mam zamiar takie kupic 185/55/14
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

panowie zmiana planow kurde te fele maja ET38 wiec czy zmieni sie rozmiar opon czy 185/55/14 beda dalej pasowaly i jak to bedzie mniej wiecej wygladac ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote=""suhhar""]dzieki wlasnie mam zamiar takie kupic 185/55/14[/quote]

Drozsze sa takie opony no i trudniej o uzywki. Dwa to ja mam w swoim polo zdaje sie Et 38 chyba i opony 185/60/14 i jest git a na zime mam 195/60/14 i tez pasuja. takie mi zostaly po poprzedni aucie wiec szkoda bylo nie wykozystac. Jedynie co to na szerokich kapciach maly jest nacisk jednostkowy i strasznie sie slizga na zakretach az piszczą opony.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

sorry jeszcze jedno pytanie bo potrzebuje wymienic pasek rozrzadu i z tego co widze to jest tylko firmy contina ? znacie ta firme ?oplaca sie kupowac czy lepiej brac cos innego ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Dwie wiodące firmy i stosowane na pierwszy montaz to contitech i gates.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

spoko juz kupilem pasek gatesa koszt ok 130 zl do tego zamowilem rolke napinajaca reville czy jakos tak koszt 136 zl podobno firma jedna z lepszych. Co do oleju to nie wiem jaki mam zalany a wymienie go na 10w40 o specyfikacji vw mysle ze bedzie odpowiedni nie ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Bedzie okej. Czesci bardzo dobre, zakladaj i smigaj.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”